Novice za kategorijo ‘geekhouse’

/6. januar   Startupi največkrat propadejo zato, ker ne razumejo trga in ne segmentirajo svojih uporabnikov Startupi največkrat propadejo zato, ker ne razumejo trga in svojih strank. Ključni težavi sta prezgodnje »skaliranje« in nerazumevanje, da je treba uporabnike segmentirati in se osredotočiti le na en segment strank, vsem ostalim pa reči ne, je udeležence že 6. izobraževalnega modula pospeševalnika Start:up Geek House opozoril izkušen mentor Kristjan Pečanac iz Hekovnika. > Več
/26. november   MVP skrajšuje čas vstopa na trg in zmanjšuje tveganje propada Glavni namen MVP (Minimum Viable Product) je, da ga čimprej postavimo pred testne uporabnike in sistematično merimo njihove odzive. Te sproti vnašamo v odločitve glede nadaljnjega razvoja in si tako znižujemo tveganje za razvoj produkta, ki ga nihče ne želi kupiti. To je bilo ključno sporočilo 3. modula na temo razvoja produkta, MVP in uporabniške izkušnje, ki ga je za udeležence pospeševalnika Start:up Geek House izvedla ekipa podjetja Gigodesign. > Več
/19. november   Pridobi kontakt potencialne stranke, izbori si sestanek, sedi na letalo in naredi intervju! Povezujte se, iščite kontakte, izborite si sestanek, sedite na letalo za London oziroma tja, kjer je vaš ključni trg, in opravite intervju s potencialno stranko. To je osrednje sporočilo 2. izobraževalnega modula na temo ”Get out of the building” oz. ven iz stavbe filozofije, ki je danes za prejemnike investicije prek razpisa SK50 potekal v okviru pospeševalnika Start:up Geek House, vodil pa ga je Matej Golob iz podjetja 30Lean. > Več
/19. november   Znanih 18 podjetij za uvrstitev v Start:up Geek House pospeševalnik in naložbo v višini 50.000 € Slovenski podjetniški sklad je objavil seznam 18 startup podjetij, ki so prejela pozitivni sklep za pridobitev konvertibilnega posojila v višini 50.000 € in uvrstitev v pospeševalnik Start:up Geek House. > Več
> Vse novice