Settings = { cultureInfo: "sl-si", cookieUrl: "/sl-si/politika-piskotkov", };
 

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič iz Rok’s Nut Butter!

Dne 18. junij 2018
 


Tradicionalna konferenca Zavoda mladi podjetnik, Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, je ponovno navdušila več kot 150 obiskovalcev, ki so prejeli aktualne podjetniške informacije in navdušujoče misli uspešnih podjetnikov. Za vrhunec konference je organizator poskrbel z razglasitvijo že osmega prejemnika naziva Mladi podjetnik leta. Letos je to Rok Starič, ki je svoj posel izdelave kakovostnega arašidovega masla zagnal s pomočjo Kickstarter kampanje.
 
V prostorih NLB Centra inovativnega podjetništva v Ljubljani je minuli petek potekal pester podjetniški program. Zavod mladi podjetnik je s pomočjo partnerjev organiziral tradicionalno konferenco Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, zaključek prireditve pa je bil že osmi izbor Mladi podjetnik leta.
 
Pred strokovno komisijo, ki so jo sestavljali Darko Jurić (NLB), dr. Jure Knez (DEWESoft), Maja Švener (Ličila.si in skupaj z Gregorjem Koprivnikom Mlada podjetnica leta 2012), Matej Pelicon (Pivovarna Pelicon in skupaj z Anito Lozar Mladi podjetnik leta 2017), Aleksander Kopač (AlpVent GmbH) in Borut Borštnik (Zavod mladi podjetnik), so se predstavili finalisti:
  • Matic Vizjak - Kmetija Vizjak,
  • Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas - Kokica d.o.o.,
  • Rok Starič - Rok´s nut butter d.o.o.,
  • Iztok Smolič, Marko Bahor in Boštjan Kovač - AGILEDROP d.o.o. ter
  • Blaž Grah, Urban Kodela, Žan Menart, Matic Ozebek in Matic Vogrič - Smart optometry d.o.o..
 
Komisijo je s predstavitvijo svoje podjetniške zgodbe najbolj navdušil Rok Starič, ki je tako postal Mladi podjetnik leta 2018! Podjetje je poimenoval kar po sebi, saj verjame v znamko in v svoje produkte. Bogato paleto proizvodov iz arašidovega masla je nazadnje razširil še s 100-odstotnim mandljevim maslom ter sladoledom s 100-odstotnim deležem arašidovega masla. Svoje proizvode prodaja preko spletne trgovine in v sodelovanju s številnimi trgovinami v Ljubljani in bližnji okolici ter na Gorenjskem in Štajerskem. Blagovno znamko Rok’s nut butter lahko najdete tudi v nekaterih večjih trgovskih verigah v Sloveniji.
 
Svojo poslovno okolje želi razširiti tudi onkraj meja. Zaenkrat so se mu odprla vrata na avstrijskem trgu, v kratkem se želi prebiti tudi v Nemčijo in na Hrvaško ter v baltske države, obenem pa s spletno prodajalno še dodatno razširiti prodajni obseg. Z investicijo 15 tisoč evrov s strani avstrijskega investitorja ima podjetje na zalogi dovolj kapitala za povečanje marketinškega vložka. Ob uspešnih dogovorih se mu obeta sodelovanje z eno izmed večjih trgovskih verig v Avstriji, ena izmed opcij pa je tudi združitev s slovaškim podjetjem iz iste branže.
 
V prvem četrtletju leta 2018 je podjetje Rok’s nut butter ustvarilo 120 tisoč evrov prihodkov in 21 tisoč evrov dobička. Do konca leta naj bi prodaja presegla 200 tisoč evrov. Če se bo vse izteklo v skladu z načrti, bi z okrepljeno prodajno ekipo v prihodnjih letih lahko zabeležilo okrog 500 tisoč evrov prometa. “Popolnoma sem presenečen. Nisem pričakoval zmage, saj je bila konkurenca res izjemna. Vesel sem, da je zmagal produkt in ne aplikacija, ker je pomembno, da kljub dobi digitalizacije ne zanemarimo osnovnih produktov, ki lahko ustvarjajo dobre poslovne zgodbe,” je po razglasitvi povedal Rok Starič, ki je na voljo za vaša dodatna vprašanja na: rok@roksnutbutter.com in 031 713 389.
 
Posnetek dogajanja na izboru Mladi podjetnik leta 2018 si lahko ogledate s klikom tukaj ali prek povezave: https://www.facebook.com/mladipodjetnik/videos/10156415496264518/
 

---
Konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!
 
Udeleženci konference so v popoldanskem sporedu lahko prisluhnili številnim zanimivim predavanjem in okroglim mizam, na katerih so jim svoje bogate izkušnje posredovali uspešni slovenski podjetniki.  Za uvod je dr. Mark Pleško iz Cosylab d.d. s predavanjem “Vodilni smo v svoji niši - kaj pa zdaj?” predstavil pasti, s katerimi se mora spopasti vsak podjetnik. Na prvem panelu na temo “Kakšno strategijo izbrati za rast svojega podjetja”, ki ga je vodil direktor Zavoda mladi podjetnik Borut Borštnik, so sodelovali Nik Vene - NV Holders, Mic Melanšek - Mali junaki, dr. Mark Pleško - Cosylab d.d. ter Miha Lavtar - Optiweb d.o.o. Mladim podjetnikom so položili na dušo, naj se ne osredotočijo zgolj na slovenski trg.
 
V nadaljevanju programa je Miha Lavtar iz Optiweb d.o.o. spregovoril o tem “Kako najti prave zaposlene in jih pripeljati v Škofjo Loko” ter predstavil številne uspešne prakse, s katerimi motivira svoje zaposlene. Po krajšem odmoru za kavo in druženju je sledil nastop Jake Meleta iz podjetja CargoX, s predavanjem na temo “Kako smo financirali idejo s pomočjo ICO?” Na drugem panelu “Financiranje - tvegani kapital, množično financiranje, ICO, bančno kreditiranje, lastno financiranje”, vodil ga je Blaž Jamšek iz Zavoda mladi podjetnik, so različne oblike financiranja podjetnik predstavili Darko Jurič - NLB, Aleksander Kopač - poslovni angel AlpVent AG, Marko Grgurovič - igra Mordhau, dr. Jure Knez - Dewesoft in Jaka Mele - CargoX. Konferenčni del je zaključil Matej Pelicon iz Pivovarne Pelicon, ki je razkril dogajanje v podjetju od zmage na lanskem izboru Mladi podjetnik leta.
 
Več o dogajanju na konferenci si lahko preberete s klikom tukaj ali na povezavi:
https://mladipodjetnik.si/novice-in-dogodki/novice/v-zivo-konferenca-mladi-podjetnik-zakaj-pa-ne


 
 
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.