SaleSqueze pridobil 1,5 milijona dolarjev zagonskega kapitala za uvedbo 'Tesla' izkušnje pri prodaji kompleksnih izdelkov

Dne 12. junij 2024
 

SaleSqueze, slovenski startup, ki spreminja način prodaje kompleksnih in in po meri narejenih izdelkov, je pridobil 1,5 milijona dolarjev zagonskega kapitala. Glavni investitor je Underline Ventures, sodelovali pa so še Robin Capital, Fortech Investments ter poslovni angeli Super-Angels, Klub 20, Xenia Muntean, Christoph Zoeller in Björn W. Schäfer.

 

Investicija bo namenjena pospešitvi vstopa na trg in izboljšanju razvoja vizualne CPQ platforme. SaleSqueze si prizadeva ustvariti 'Tesla' izkušnjo v proizvodni industriji, osredotočajoč se na kompleksne izdelke, kot so oprema za dom in vrt, majhne in modularne hiše, kmetijska oprema, avtodomi in še več. Njihova platforma ponuja brezhiben, avtomatiziran postopek od povpraševanja do naročila, s poudarkom na odlični uporabniški izkušnji, ki vključuje vizualizacijo, podprto z umetno inteligenco.

 

Raziskave kažejo, da 85% prodaje v proizvodnji izvira iz neposredne prodaje. Prodajni zastopniki uporabljajo številna ročna orodja, pogosto združena ad hoc, da dosežejo rezultate. Podjetja, ki prodajajo kompleksne izdelke, se soočajo s počasnimi, ročnimi prodajnimi procesi, visokimi stroški in nenehnimi zahtevami po prilagoditvah. Ti problemi vodijo v neučinkovitost, napake, frustracije in nizko stopnjo konverzije prodaje. Poleg tega imajo podjetja težave pri vizualizaciji svojih izdelkov ter omogočanju prilagoditev in možnosti za takojšnje cene.

 

Te težave lahko enostavno rešimo s platformo SaleSqueze. Podjetjem poenostavi in avtomatizira celoten prodajni proces ter strankam ponuja model 'samopostrežne' prodaje, s čimer zmanjšuje režijske stroške, olajša prilagojena naročila in pomaga podjetjem hitreje in učinkoviteje rasti.

Leon Panjtar, soustanovitelj in direktor SaleSqueze, je povedal: "Naš cilj je omogočiti digitalno prodajo za vsako podjetje, ki prodaja kompleksne izdelke, tako kot je Shopify to storil za standardne izdelke in Tesla za avtomobile. Ta krog financiranja je velik korak k uresničitvi tega cilja, saj nam omogoča, da naredimo našo platformo samopostrežno, avtomatiziramo uvajanje in podpiramo več podjetij po vsem svetu. Želimo, da je prodaja kompleksnih izdelkov čim bolj enostavna in učinkovita."

Vir: SaleSqueze / Aljaž Hafner

SaleSqueze gradi vizualno CPQ (Configure, Price, Quote) platformo za avtomatizacijo prodaje kompleksnih izdelkov. Idealna za mala in srednje velika podjetja, platforma poenostavi prodajo izdelkov, kot so oprema za dom in vrt, majhne in modularne hiše, avtodomi, avtomobili, industrijske komponente, medicinski pripomočki, stroji in še več.

Izvedi več

 

Podjetje SaleSqueze je bilo ustanovljeno leta 2021. Istega leta je prejelo podporo skupnosti Poslovni angeli Slovenije in leto kasneje pa še nepovratna sredstva podjetja EIT Manufacturing. Leta 2022 se je uvrstilo med pet finalistov tekmovanja Slovenski start:up leta. Spletna stran EU Startups je SaleSqueze leta 2023 uvrstila med deset najbolj obetavnih slovenskih zagonskih podjetij.

Bogdan Iordache, generalni partner sklada Underline Ventures, je dodal: "Navdušen sem nad vizijo in predanostjo ekipe SaleSqueze. Veselimo se podpore njihovi misiji poenostavitve B2B prodaje kompleksnih izdelkov z vizualno, digitalno izkušnjo."

Bravo, ekipa! 

Značke
Startup Startup leta 2022 Investicija Salesqueze
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.