Gregor Cuzak

samostojni svetovalec
Mentorstvo
Podjetnik, strokovnjak za marketing, filozof ter svetovalec startupom.

Gregor Cuzak se ukvarja z marketingom, pri čemer daje poudarek financam. Kariero je pričel v oglaševanju (1996), nato je soustanovil startup (2006), nato pa je postal samostojen svetovalec za marketing (2012). Posebnost njegovega dela je vnašanje številk v nepredvidljivi svet marketinga, bodisi pri načrtovanju donosov iz investicij v posamične marketinške kampanje (ROMI), do celovitih poslovnih načrtov. O tem tudi občasno predava. Njegove reference so: Mayer McCann, iTivi, Tuš, mimovrste=), Marand, Atlantic Grupa.

V zadnjih letih se je pretežno posvetih inovacijam v zdravstvu, soustanovil je skupnost HealthDay.si in je tudi koordinator v European Connected Health Alliance. Njegov osebni posebni projekt je Woodster Bikes.
 

Ključne kompetence
Marketing in PR Poslovna strategija Prodaja in razvoj poslovanja
Ključne industrije
Medicinske naprave in tehnologije Zdravstvo
Izkušnje s tipom trga
B2B B2C
Izkušnje s tujimi trgi
Nizozemska Srbija Španija Velika Britanija
Izkušnje s podjetji v razvojnih stopnjah
Semenska faza
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.