Izzivi, s katerimi se srečujejo kupci parfumov, so prevelika izbira in pomanjkljive informacije za lažji izbor, slaba izkušnja testiranja parfumov (veliko testnih lističev in nepreglednost, na katerem je posamezni parfum) ter pogosto manjkajoči testni lističi. Po drugi strani pa so proizvajalci parfumov brez podatkov o svojih uporabnikih. Podjetja ne vedo, koliko ljudi je preizkusilo parfume, kdo so ti ljudje, kako so jim svetovali in nenazadnje, koliko ljudi je po testiranju produkt tudi kupilo.
Scenty-Box je samopostrežna naprava, ki rešuje zbeganost ob ponudbi na stotine različnih možnosti in povečuje učinkovitost procesa izbire in nakupa parfuma. Deluje kot osebni asistent za enostavnejši izbor parfumov v drogerijah in parfumerijah.
Preko zaslona na dotik lahko uporabnik enostavno razvršča in išče priljubljen parfum ter primerja podobne parfumske osnove. Inovativna tehnologija izbrano dišavo na zaslonu aplicira na kos papirja ter natisne ime znamke in QR kodo. Ko je listek poškropljen in natisnjen, ga kupec prejme skozi označeno režo. Nakup lahko kupec opravi v trgovini kot doslej ali pa listič vzame domov in po premisleku poskenira QR kodo ter naroči želeni izdelek preko spletne trgovine.
Ulica Jožeta Jame 14
1210 Ljubljana - Šentvid
Slovenija