Settings = { cultureInfo: "sl-si", cookieUrl: "/sl-si/politika-piskotkov", };

Start-up marketing na SmartNinja tečaju!

22. september 2015 Ob 17.00
Datum in ura
Torek, 22. september 2015
17.00 - 0.00 CEST
Lokacija
Osnovni namen start-up marketinga oz. ”Growth Hackinga” je čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih kanalov. Za razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost (npr. z oglasi), start-up marketing oz. ”Growth Hacking” deluje bolj naravno in neposredno ne moti uporabnikovega fokusa, pravi Jure Doler, SmartNinja inštruktor in ex-soustanovitelj ter CMO startupa Fieldoo. Pridruži se mu na 2-dnevnem popoldanskem tečaju in osvoji vse skrivosti marketinga, kot so jih uporabljali tudi Airbnb, YouTube, Dropbox, Tinder in Buffer.  

Ključna dejavnika za start-upe sta čas in denar. Časa je ponavadi malo, zato si mora podjetje hitro zagotoviti ustrezno kritično maso uporabnikov. Prav tako so v začetnih fazah finančna sredstva omejena, zaradi česar so običajni marketinški kanali preprosto predragi. Torej, kakšen bo vaš startup marketing?
 

Potek tečaja

Tečaj bo potekal v prostorih Kreativnega centra Poligon, Tobačna ulica 5, 1000 Ljubljana, v dveh srečanjih:

1. srečanje - 22.9.2015 (17.00-20.00)
  • Osnove: Kaj je startup marketing in »Growth hacking«
  • Proces: identifikacija uporabnikov (research & analiza), iskanje uporabnikov (kanal/medij), nagovor(komunikacija)
  • Startup marketing strategije: Free / Referral / Exclusivity / Platform Hacking (Cross Posting) / Content
  • Konkretni primeri: »Trik za milijardo $« > startup marketing in Airbnb, YouTube, Dropbox, Tinder, Buffer
  • Triki, ki vam bodo pomagali, da vas bodo uporabniki (organsko) prej našli, in tako privarčevali $ € £ ¥ za oglaševanje (AdWords itd.)
  • Analiza stanja: pogovor o vaših marketinških izzivih - podlaga za pripravo posameznih »case study-jev«

2. srečanje - 1.10.2015 (17.00-20.00)

»Case study«: vsak udeleženec bo pred 2. srečanjem dobil konkretno analizo (A4) in ideje za svoj startup marketing (growth hacking) od inštruktorja/predavatelja:
  1. trenutno stanje
  2. kaj je dobro
  3. kaj je manj dobro
  4. širša ideja za marketinške aktivnosti (srednje-, dolgoročno)
  5. konkreten startup marketing (growth hacking) predlog (kratkoročno)
  • Live Startup marketing (growth hacking): analize vaših primerov in iskanje konkretnih »out-of-the-box« idej (»more the merrier«)
  • »15min To Do«: Startup marketing izziv za udeležence, ki ga rešijo > analiza & debata
  • #StartupMarketingNinja predlog: analiza predloga enega od udeležencev & nagrada za predlagatelja
  • After: 1:1 pogovor z inštruktorjem (po potrebi oz. želji udeležencev)

Half Time

Half Time (obdobje med srečanjema) - StartupMarketingNinja Q&A: inštruktor bo preko Twitterja (@JureDoler) in omenjenega # odgovarjal na vprašanja, dvome in sprejemal predloge za naslednjo delavnico. Najbolj zanimiv predlog bo vključen v naslednjo delavnico, predlagatelj pa bo simbolično nagrajen ;)
 

Koristi tečaja (so več kot očitne :)

  • Spoznal/a boš kaj pravzaprav je startup marketing.
  • Videl/a boš, kakšen startup marketing so imeli danes največji spletni velikani, kot so YouTube, Airbnb, Dropbox, Pinterest, Tinder ali celo Facebook in Twitter.
  • Spoznal/a boš odlična spletna orodja, ki jih lahko učinkovito uporabiš ter s katerimi boš svoj startup marketing opravljal/a boljše in hitreje.
  • Seznanil/a se boš z načini in praktičnimi principi startup marketinga ter se na podlagi idej, narave svojega produkta itd. odločil/a za tistega, ki ti najbolj ustreza.
  • Z startup marketing primeri, ki jih bomo izvedli na delavnicah, se boš naučil/a, kako kreativno razmišljati in praktično izvesti majhen ali velik marketinški trik.
  • Dobil boš veliko zanimivih idej in zamisli - tako s praktičnimi primeri ostalih na delavnici, kot tudi na podlagi “out-of-the-box” razmišljanja in primerov iz prezentacij.
  • In seveda: dobil boš feedback na tvojem primeru (CASE STUDY) od enega najboljših startup marketing inštruktorjev!

Komu je tečaj namenjen?

Vsem, ki se v svojem startupu posvečajo marketinškemu delu, ne glede na “naziv”, ki ga imajo (CMO, CEO ...). Ter seveda vsem tistim, ki imajo kakršenkoli produkt - in ne vedo točno, kako se lotiti marketinškega dela, saj so enostavno finančno in časovno preveč omejeni. Ne glede na fazo, v kateri se nahajajo; lahko so povsem na začetku svojega delovanja, lahko pa tudi ne, a doslej niso našli svojega “secret saucea”, ki bi deloval.

Prijavi se! 
 

Kotizacija

147,00 € Early Bird do 19.9.2015 (podaljšan)
299,00 € Polna cena (manj kot 7 dni do tečaja)
 
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.