Prenos veščin: računalniške igre

20. november 2020 Ob 19.00
Online dogodek
Datum in ura
Petek, 20. november 2020
19.00 - 18.00 CEST
Lokacija
Online dogodek

Se spogleduješ z industrijo iger, bodisi kot uporabnik bodisi kot razvijalec? Na novembrskem dogodku Prenos veščin

boš imel enkratno priložnost osebno zastavljati vprašanja na dogodku ali pa se udeležiti individualnega svetovanja z največjimi poznavalci industrije iger pri nas.

 

Na online dogodku, ki bo potekal 20.11.2020 s pričetkom ob 19. uri bo tekla beseda o potencialu industrije računalniških iger s stališča visoke dodane vrednosti, ki jo ta industrija prinaša, in ugotavljanju, kakšno je stanje industrije iger v Sloveniji.

 

Virtualni studio Centra za kreativnost bo gostil Marka Grguroviča (Triternion), Matjaža Požlepa (Art Rebel 9), Boštjana Troho (Karo, ex Zootfly), Primoža Strajnarja (Tricky Tribe) in  oblikovalca iger  Mateja Jenka (Chess Universe, ex. Outfit 7).

 

Po predhodni prijavi tukaj pa se lahko udeležiš tudi individualnega svetovanja

  • Boštjan Troha: petek, 20.11. ob 10h do 11h
  • Primož Strajnar: petek, 20.11. ob 11:00 do 12:00
  • Matej Jenko: ponedeljek 23.11. ob 15:00 do 16:00
  • Marko Grgurovič: ponedeljek 23.11. ob 16:00 do 17:00
  • Matjaž Požlep: ponedeljek, 23.11. ob 17:00 do 18:00

 

Pogovor bo predvajan v živo na spletu preko Facebooka in Youtuba.

 

Svetovni trg videoiger je bil leta 2019 ocenjen na 151,06 milijarde dolarjev in naj bi imel skoraj 13-odstotno letno stopnjo rasti. Ključni dejavniki, ki spodbujajo to rast, so tehnološko širjenje in inovacije v strojni in programski opremi. Razvijalci iger nenehno premikajo tehnološke omejitve glede prikazovanja grafike v realnem času. Zaradi pandemije tudi več časa preživljamo doma, kar je rast sektorja še spodbudilo. Tržni analitik Newzoo predvideva, da bodo prihodki industrije iger leta 2023 presegli 200 milijard dolarjev (v vseh sektorjih iger skupaj – igre za mobilne telefone, igre za konzole in igre za osebne računalnike).

 

Tudi v Sloveniji je področje programske opreme in iger pomembno, saj 5249 zaposlenih ustvari kar 21 % vseh prihodkov v kulturno-kreativnem sektorju (KKS). Gre za panogo z eno najvišjih bruto domačih vrednosti – ta znaša kar 51.047 EUR na zaposlenega.

 

Industrija iger združuje različne segmente kulturno-kreativnih dejavnosti, od pisanja scenarija in dramaturgije do ilustracije in glasbe, zato je za razvoj KKS še toliko bolj pomembna. Cilj dogodka je ugotoviti, kaj je s slovensko industrijo iger, kakšen je njen potencial, kakšni so svetovni trendi, kako jim sledijo slovenski podjetniki in kako uspešni so pri tem. Zato smo na dogodek povabili slovenska podjetja in posameznike, ki nam lahko ponudijo vpogled v razvoj industrije iger pri nas.

Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.