Kako voditi ljudi od doma in v pisarni - krepitev motivacije in zavzetosti

9. december 2020 Ob 10.00
Online dogodek
Datum in ura
Sreda, 9. december 2020
10.00 - 13.30 CEST
Lokacija
Online dogodek

Nove razmere prinašajo mnoge izzive. Eden izmed njih je tudi vodenje ljudi, ki delajo od doma, ali pa ekip, ki delajo delno doma, delno v podjetju. 

 

Pridi na zanimivo online delavnico, ki jo bo vodil mednarodno priznani poslovni trener in coach Branko Žunec.

 

Kaj boš spoznal na delavnici?

  • Kako koordinirati in spremljati delo sodelavcev, ki delajo od doma (priprava, prioritete, fokus, sledenje, kontrola uspeha, feedback,…). 
  • Kateri so izzivi vodenja v novih časih (delo v pisarni, delo od doma, odzivnost, zavzetost, motivacija...).
  • Kako uskladiti ekipo v pisarnah z ekipo doma, da dosežemo čim večjo skladnost in dobro delovno vzdušje.
  • Kako organizirati delo doma, da je učinkovito, ne glede na motnje (skrivnost vrhunskih mladih športnikov).
  • Pravilo »3x10 minut« na dan za vodje, za krepitev fokusa, motivacije in zavzetosti sodelavcev.
  • Kako preprečiti »ljubosumje in negativnost« tistih, ki ne smejo delati od doma in tistih, ki morajo delati od doma (vsak doživlja po svoje).
  • Kako se čim bolje znajti v »novih« vodstvenih vlogah (generator dobre energije, agilni organizator, digitalni psiholog...).
 

Komu je delavnica namenjena?

  • vodjem, ki se želijo bolje znajti v novih vlogah in obvladati situacijo, za katero ni zapisanih standardov uspešnosti,
  • podjetnikom, ki želijo tudi v novih časih ohraniti motivacijo in zavzetost zaposlenih,
  • tistim, ki delajo v mešanih timih (od doma in v pisarni) in bi radi (p)ostali odlična ekipa,
  • bodočim vodjem, da se bodo bolje znašli v novih vodstvenih vlogah.

 

Prijavi se čim prej, saj je število mest omejeno.

Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.