Kako oblikovati lastno logistiko: stanje, trendi in priložnosti za inovacije

19. april 2023 Ob 12.30
Datum in ura
Sreda, 19. april 2023
12.30 - 17.00 CEST
Lokacija

DSV Transport,

Bučarjeva cesta 11,

8310 Šentjernej.

Logistika se nanaša na načrtovanje, izvajanje in nadzor gibanja ter skladiščenja blaga, storitev in informacij od točke izvora do točke porabe. V zadnjih letih je logistična industrija doživela pomembne spremembe zaradi napredka tehnologije, sprememb v vedenju potrošnikov in globalizacije.


Svetovni logistični trg je bil leta 2020 ocenjen na 10,32 milijarde USD in naj bi po napovedih Grand View Research od leta 2021 do 2028 rasel za 7,9 %. Rast trga predstavlja velike priložnosti za mala logistična podjetja, kot tudi inovacije različnih delov procesa.

 
Poleg rasti trga delajo to panogo še bolj zanimivi naslednji trendi:

  • Vzpon e-trgovine je privedel do povečanega povpraševanja po logističnih storitvah, zlasti dostava zadnje milje.
  • Motnje v globalnih logističnih verigah, ki smo jim bili priča v zadnjih dveh letih, so pripeljale do potrebe po še bolj učinkoviti in robustni organizaciji logistike.
  • Podjetja lahko le na tak način zadovoljijo pričakovanja uporabnikov. Tukaj pridejo do izraza sodelovanja z velikimi logisti, ki motnje rešijo z reorganizacijo velikega števila podizvajalcev. So kot ščit pred udarci.
  • Trend zunanjega izvajanja: Mnoga velika in mala podjetja svoje logistične operacije predajajo zunanjim ponudnikom logistike, kar ustvarja priložnost za logistična podjetja, ki delujejo kot 3PL in 4PL.
  • Logistična industrija z odprtimi rokami sprejema nove tehnologije, kot so robotika, kvantno računalništvo, brezpilotna letala in veriženje blokov, da bi povečala učinkovitost in zmanjšala stroške.
  • Osredotočenost na trajnost: Potrošniki in podjetja vedno bolj zahtevajo okolju prijazne ter trajnostne logistične prakse, kar za izvajalce logističnih storitev pomeni dodaten pritisk na izboljšave. 

 

Na dogodku, ki bo potekal v logističnem centru enega izmed vodilnih globalnih igralcev na področju logistike, podjetju DSV, bomo iz prve roke spoznali, kako poteka organizacija sodobne logistike in kje so priložnosti za uporabnike logističnih storitev kot tudi za razvijalce in inovatorje.
 

PRIJAVA

 

Teme, ki se jih bomo dotaknili:

  • Stanje in trendi v sodobni logistiki ter njihov vpliv na mala in srednje velika podjetja.
  • Premagovanje izzivov digitalizacije v logistiki: priložnosti in nevarnosti.
  • Trajnost v sodobni logistiki: inovacije in strategije za mala in srednje velika podjetja.
  • Sodelovanje in partnerstva v sodobni logistiki: najboljše prakse za mala in srednje velika podjetja.

Komu je dogodek namenjen?

Dogodek je namenjen podjetjem, ki proizvajajo ali prodajajo fizične produkte in je logistika za njih pomemben konkurenčen dejavnik.

Prav tako pa so na dogodek vabljena tehnološka podjetja in inovatorji, ki s svojimi storitvami ali inovacijami rešujejo kakšen del logističnega procesa.

 

Program

12:30 – 13:00 |Sprejem
13:00 - 13:30 |Ogled logistične proizvodnje v DSV Šentjernej
13:30 – 14:00 |Kratke predstavitve podjetij DSV, Reusable Technologies in TipQC.
14:00 – 15:00 |Pogovor na temo »Kako oblikovati lastno logistiko: stanje, trendi in priložnosti za inovacije«
15:00 – 17:00 |Mreženje

 

PRIJAVA

 

Gosti dogodka

Miha Kožuh

Miha Kožuh je manager poslovne implementacije pri podjetju DSV Transport. Svoje bogate izkušnje nabiral v različnih podjetjih, kot so Cosylab, Osir, Kivi Com, Ema Group, Metra, Markit Slovenia in Direct4.me. Ima znanja na številnih področjih, kot so vodenje projektov, produktni management, marketing, prodaja in vodenje odnosov s ključnimi kupci.

Več o Mihi najdeš tukaj

 

Tomaž Kren

Tomaž Kren je direktor in ustanovitelj podjetja Reusable Technologies™. Gre za novomeški startup, ki je razvil tehnološki proces za obnovo in vnovično uporabo najpogosteje uporabljanih litij-ionskih baterij. Iz njih izdelujejo prenosno svetilko rEflash, prenosno polnilno baterijo rEbank Mini, ki napolni skoraj vsako napravo, ki se polni na USB.

Tomaž se lahko pohvali z bogatim znanjem elektronike in IT. Končal je dve srednji šoli za elektrotehniko, logistični promet in nato pridobil številne izkušnje v različnih IT podjetjih. Je mojster elektronike, informatike in odličen in uspešen prodajalec.
 
Več informacij o Tomažu najdeš tukaj.

 

Martin Vogrin

Martin Vogrin je direktor podjetja TipQC, kjer razvijajo algoritme za analitiko podatkov z metodami kvantnega računalništva. Rešitve so namenjene inovativnim podjetjem, ki se dnevno srečujejo z veliko količino podatkov in kompleksnimi metodami za njihovo obdelavo. Uporabniki lahko z uporabo TipQC rešitev podatke analizirajo hitreje, ceneje in z manjšim okoljskim vplivom. Produkt je oblikovan kot zbirka funkcijskih modulov, kar omogoča modularno in selektivno nadgradnjo algoritmov podatkovne analitike glede na zahteve in potrebe uporabnikov.

Martin je v preteklosti nabiral svoje izkušnje kot svetovalec pri podjetju Kearney in doktoriral na Univerzi v Hamburgu iz področja matematike oziroma teorije struna. 
 

Več informacij o Martinu najdeš tukaj.

 

Lokacija dogodka

DSV Transport, Bučarjeva cesta 11, 8310 Šentjernej.


Spoznali bomo sodobni logistični center podjetja DSV v Šentjerneju.
 

DSV Transport je globalno podjetje za transportne in logistične storitve, ki ponuja široko izbiro transportnih kombinacij in rešitev. Glavna področja njihovega dela so cestni prevoz, logistične rešitve ter zračni in pomorski prevoz. Verjamejo v skupno rast sodelovanja s strankami skozi iskanje rešitev oblikovanih glede na potrebe stranke.
 
Podjetje je prisotno v več kot 80 državah po vsem svetu in zaposluje več kot 75.000 zaposlenih. V Sloveniji so prisotni v Mariboru, Kranju, Ljubljani, Brniku, Šentjerneju, Šempetru-Vrtojbi, Kopru in Izoli.

 

PRIJAVA

 

Splošni pogoji prijave

 

Dogodek je brezplačen, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se dogodka ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.

Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa JR podporno okolje 2023, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.

 

 


 

Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.