Settings = { cultureInfo: "sl-si", cookieUrl: "/sl-si/politika-piskotkov", };

Delavnica Startup Marketing v coworkingu Primorskega tehnološkega parka!

3. junij 2015 Ob 17.00
Datum in ura
Sreda, 3. junij 2015
17.00 - 0.00 CEST
Lokacija
V sklopu SmartNinje, šole IT veščin, se bo 3. in 10.6.2015 v Primorskem tehnološkem parku odvijal tečaj Startup Marketing. Vodil ga bo Jure Doler, izkušen podjetnik ter strokovnjak za digitalni marketing , ki je med drugim sooblikoval celoten brand Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih. Obe srečanji bodo potekali od 17. do 20 ure v Start:up Garaži – coworking prostorih Primorskega tehnološkega parka, na Mednarodnem prehodu 6, Vrtojba, Šempeter pri Gorici.
 

''Growth Hacking'' 

Osnovni namen start-up marketinga oz. ''Growth Hackinga'' je čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih kanalov. Z razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost (npr. z oglasi), start-up marketing deluje bolj naravno in ne moti uporabnikovega fokusa na neposreden način. Ključna dejavnika sta čas in denar. Časa je ponavadi malo, zato si mora start-up hitro zagotoviti ustrezno kritično maso uporabnikov. Prav tako so v začetnih fazah finančna sredstva omejena, zaradi česar so običajni marketinški kanali preprosto predragi.
 

Za koga je tečaj?

Tečaj je namenjen vsem, ki se v svojem start-upu posvečajo marketinškemu delu, ne glede na naziv, ki ga imajo (CMO, CEO, …) ter seveda vsem tistim, ki imajo kakršnikoli produkt in ne vedo točno, kako se lotiti marketinškega dela, saj so enostavno finančno in časovno preveč omejeni. Ne glede na fazo, v kateri se nahajajo, obstaja možnost, da še niso našli svojega 'secret saucea', ki bi deloval.
 

Rojen iz startup podjetništva...

Start-up marketing se je sicer rodil iz start-up podjetništva, uveljaviti pa bi ga moral vsak pametni vodja marketinga, ne glede na velikost in obseg podjetja, v katerem deluje. Delavnica je primerna za vsakogar, ki želi povečati prepoznavnost svojega produkta brez ogromnega finančnega vložka za marketing.
 

Zakaj se prijaviti na delavnico Start-up marketing?

  • Spoznal/a boš kaj pravzaprav je start-up marketing.
  • Videl/a boš, kakšen start-up marketing so imeli danes največji spletni velikani, kot so YouTube, Airbnb, Dropbox, Pinterest, Tinder ali celo Facebook in Twitter.
  • Spoznal/a boš odlična spletna orodja, ki jih lahko učinkovito uporabiš ter s katerimi boš svoj start-up marketing opravljal/a boljše in hitreje.
  • Seznanil/a se boš z načini in praktičnimi principi start-up marketinga ter se na podlagi idej, narave svojega produkta itd. odločil/a za tistega, ki ti najbolj ustreza.
  • Z start-up marketing primeri, ki jih bomo izvedli na delavnicah, se boš naučil/a kako kreativno razmišljati in praktično izvesti majhen ali velik marketinški trik.
  • Dobil/a boš veliko zanimivih idej in zamisli – tako s praktičnimi primeri ostalih na delavnici, kot tudi na podlagi “out-of-the-box” razmišljanja in primerov iz prezentacij.
  • Dobil/a boš feedback na tvojem primeru (CASE STUDY) od enega najboljših start-up marketing inštruktorjev. 
  • Učenje na praktičnih primerih Growth Hackinga / spoznavanje učinkovitih marketinških orodij / analiziranje tvojega primera – 'case study'. Pohiti s prijavo in postani pravi marketing ninja.
Za več informacij in prijave kliknite na: http://bit.ly/1bWmxHI
 

Cenik tečaja

  • 97,00 EUR za inkubirance Primorskega tehnološkega parka
  • 97,00 EUR za dijake, študente in nezaposlene (do 2 dni do tečaja)
  • 147,00 EUR ostali (do 2 dni do tečaja)
  • 197,00 EUR polna cena tečaja
Primorski tehnološki park bo v skladu z njegovim poslanstvom širjenje inovativnosti, kreativnosti in razvoja podjetnosti znotraj regije, tovrstna šolanja, ki predstavljajo odlično dopolnitev pridobljenih šolskih znanj, redno izvajal v njegovih coworking prostorih.
 

Za več informacij

Katja Pregelj, Primorski tehnološki park, E: katja.pregelj@primorski-tp.si, T: 05 393 24 50

 
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.