Settings = { cultureInfo: "sl-si", cookieUrl: "/sl-si/politika-piskotkov", };

ABC računovodstva

19. oktober 2020 Ob 15.00
Tovarna podjemov
Datum in ura
Ponedeljek, 19. oktober 2020
15.00 - 18.00 CEST
Lokacija

Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6

2000 Maribor

Slovenija

Tovarna podjemov

Si tik pred ustanovitvijo podjetja ali pa je ta tik pred ustanovitvijo in nimaš pojma o računovodstvu? Tudi, če imaš izbran računovodski servis, je še kako pomembno, da razumeš osnove računovodstva, da lahko komuniciraš z računovodjo, izvajaš svoje poslovanje povezano z računovodstvom izvajaš transparentno in zakonito ter sprejemaš prave odločitve in gradiš temelje za uspešno podjetje.

 

Kaj se boste naučili?

 

  • Kaj so prihodki, kaj stroški in kaj dobiček podjetja.
  • Spoznal boš različne vrste prihodkov in stroškov ter razliko med njimi.
  • Kako pravilno izdati račun.  
  • Kaj so obvezne sestavine računa ter kdaj je potrebno davčno potrjevanje računov.
  • Kako zaposliti novega sodelavca in kakšni stroški so s tem povezani.
  • Kdaj lahko pišeš potne naloge ter kako jih izpolniš, da bo njihova vsebina ustrezna.
  • Če posluješ z zunanjimi izvajalci, katere pogodbe sodelovanja so ti na voljo in kakšni so stroški povezani z izplačilom, na primer podjemna pogodba, avtorska pogodba, upokojenci in druge oblike pogodb.
  • Kako razumeš/bereš bilance.
  • Kaj je pomembno pri pripravi bilanc za prijavo na razpise ali banko.
  • Če si s.p. te zagotovo zanima kakšne prispevke moraš plačevati.
  • Kdaj in kako lahko sami vodimo računovodstvo.
  • In še mnogo več ….

 

Na delavnici pa bo govora tudi o aktualnih korona ukrepih, na primer katere prihodke moraš preverjati v primeru, da si/ želiš biti deležen korona ukrepov.

Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.