Si tik pred ustanovitvijo podjetja ali pa je ta tik pred ustanovitvijo in nimaš pojma o računovodstvu? Tudi, če imaš izbran računovodski servis, je še kako pomembno, da razumeš osnove računovodstva, da lahko komuniciraš z računovodjo, izvajaš svoje poslovanje povezano z računovodstvom izvajaš transparentno in zakonito ter sprejemaš prave odločitve in gradiš temelje za uspešno podjetje.
Kaj se boste naučili?
- Kaj so prihodki, kaj stroški in kaj dobiček podjetja.
- Spoznal boš različne vrste prihodkov in stroškov ter razliko med njimi.
- Kako pravilno izdati račun.
- Kaj so obvezne sestavine računa ter kdaj je potrebno davčno potrjevanje računov.
- Kako zaposliti novega sodelavca in kakšni stroški so s tem povezani.
- Kdaj lahko pišeš potne naloge ter kako jih izpolniš, da bo njihova vsebina ustrezna.
- Če posluješ z zunanjimi izvajalci, katere pogodbe sodelovanja so ti na voljo in kakšni so stroški povezani z izplačilom, na primer podjemna pogodba, avtorska pogodba, upokojenci in druge oblike pogodb.
- Kako razumeš/bereš bilance.
- Kaj je pomembno pri pripravi bilanc za prijavo na razpise ali banko.
- Če si s.p. te zagotovo zanima kakšne prispevke moraš plačevati.
- Kdaj in kako lahko sami vodimo računovodstvo.
- In še mnogo več ….
Na delavnici pa bo govora tudi o aktualnih korona ukrepih, na primer katere prihodke moraš preverjati v primeru, da si/ želiš biti deležen korona ukrepov.