Priložnosti in pasti digitalizacije v logistiki in trad...
Se sprašuješ, kako lahko digitalizacija pozitivno vpliva na področje logistike in tradicionalnih industrij, te...
Podjetja na slovenskem in celo evropskem trgu so že v svojih začetkih postavljena pred velik izziv. Ne samo, da je trg premajhen in morajo podjetja že zelo zgodaj začeti razmišljati o internacionalizaciji, prav tako je močno zaznamovan z raznimi ovirami. Včasih se celo zdi, da bi bilo lažje izvesti širitev v Ameriko ali na Kitajsko.
Pa je res tako?
Katere so ključne posebnosti trgov izven Evropske unije (EU)? Kakšne ovire čakajo start-up podjetja? Kakšne priložnosti se ponujajo? Katere nevarnosti pretijo?
Na ta in vaša tržno-specifična vprašanja, bodo odgovarjali eksperti za posamezne trge po svetu: Kitajsko, ZDA, Veliko Britanijo, Izrael in Latinska Amerika.
Več o dogodku izveš tukaj.