Iz preproste ideje, da bi rešili vsakodnevno težavo – iskanje izgubljenih ključev – je nastal Chipolo, ena najbolj prepoznavnih slovenskih globalnih blagovnih znamk. Danes podjetje svoje pametne sledilce prodaja v več kot 200 državah, uporablja pa jih že več milijonov ljudi po vsem svetu.
Na nedavnem dogodku smo gostili Primoža Zelenška, soustanovitelja Chipola, ki je z nami delil, kako se iz majhne ekipe prijateljev rodi globalni brand.
Pogovarjali smo se:
⚡ kako iz izziva nastane poslovna priložnost,
⚡ zakaj je vztrajnost ključna,
⚡ kako graditi produkte za globalni trg že od samega začetka ter
⚡ kako prava ekipa in strateška partnerstva, tudi z velikani, kot sta Apple in Google, omogočajo rast podjetja.
Če želiš slišati več o tem, kako se razvijajo in tržijo produkti za milijone uporabnikov po vsem svetu, kakšni so nasveti za mlade podjetnike in kako iz ideje zgraditi globalno blagovno znamko, je pogovor z Primožem zdaj na voljo še kot podcast!