Novica

Razkrivamo polfinaliste tekmovanja Start:up Slovenija 2015!

/11.5.2015, Avtor: Stanislava Vabšek
Med 102 start-up ekipami, ki so oddale vlogo za tekmovanje Start:up Slovenija 2015 in razpis P2 Slovenskega podjetniškega sklada, ter se aprila predstavile ne demo dnevih pred 64 člansko komisijo investitorjev, strokovnjakov s področja podjetništva in uveljavljenih podjetnikov, se je deset najbolje ocenjenih ekip uvrstilo v polfinale tekmovanja.

 
Pet finalistov, ki jih je izbrala posebna enajstčlanska komisija, bomo razkrili na novinarski konferenci v sredo, 13. maja, ki jo že tradicionalno organiziramo na prvi dan mednarodne podjetniške konference PODIM. Kdo izmed njih bo prejel nagrade, kipec in laskav naziv “Slovenski start-up leta 2015”, pa bomo v soju žarometov razglasili na večernem gala dogodku, s katerim že osmo leto zapored slavnostno zaključimo prvi dan dogajanja na PODIMu, ki bo letos na sporedu že petintridesetič.
 

Posodobili smo ocenjevalna merila

Za start-up ekipe, ki so oddale vlogo za tekmovanje Start:up Slovenija 2015 in razpis P2 Slovenskega podjetniškega sklada, ter se 9. in 10. aprila predstavile ne demo dnevih, smo letos skladno s t.i. vitkimi metodologijami posodobili ocenjevalna merila in jih ocenjevali po šestih ključnih kriterijih:
  • ocena potenciala in kompetentnosti ekipe,
  • razumevanje problema,
  • rešitev, edinstvena ponujena vrednost, neulovljiva prednost,
  • segment kupcev in kanali,
  • toki prihodkov, stroški in ključni kazalniki,
  • osebna predstavitev. 

Finaliste razkrijemo v sredo, 13. maja

Prvih deset podjetij iz lestvice se je tako uvrstilo v polfinale tekmovanja Start:up Slovenija 2015. Zanje smo pred kratkim organizirali še en krog osebnih predstavitev pred posebno strokovno komisijo tekmovanja, ki je med njimi izbrala najboljših pet slovenskih start-up podjetij oziroma pet finalistov tekmovanja, ki jih bomo razkrili na novinarski konferenci konference PODIM v sredo, 13. maja ob 11. uri. Kdo izmed njih bo prejel kristalni kipec, laskav naziv “Slovenski start-up leta 2015” in druge nagrade, pa bomo razglasili na večernem gala dogodku, s katerim že osmo leto zapored slavnostno in zmagoslavno zaključimo prvi dan dogajanja na mednarodni podjetniški konferenci PODIM.
 

Tukaj so – vseh deset pol-finalistov

Vseh deset ekip, ki so na osnovi ocenjevanja na demo dnevih uvrstile v polfinale tekmovanja Start:up Slovenija, navajamo po abecednem vrstne redu:
 
1. Ekipa BITNOT: prostoročno odklepanje vrat
 
Martin Koterle, predstavnik ekipe BITNOT

Ekipa BITNOT je razvila način prostoročnega odklepanja, kjer se namesto ključa uporablja pametni telefon. Njihova rešitev naj bi preprečila neprijetne in stresne situacije ob pozabljenih ključih in postopanju pred vrati, ko se slednji izgubijo v velikih torbah ali vrečkah. Dodatek se namesti na obstoječo ključavnico in ko se posameznik približa vratom, se preko zaznave mobilnega telefona, ključavnica odklene. Možna je tudi kontrola dostopa in odklep preko spleta.
 
Potencial vidijo v vedno večji dostopnosti in rabi pametnih telefonov, hkrati pa v velikem trgu prodaje pametnih ključavnic, ki naj bi leta 2019 bil težek 3,6 milijarde dolarjev. Trg prostoročnih ključavnic je še v zgodnji fazi, konkurentov ni veliko, le-ti pa naj bi imeli eno pomanjkljivost – njihove rešitve niso primerne za evropski trg.
 
Trenutno 20 uporabnikov testira produkt, ki ga še izboljšujejo, saj želijo poenostaviti namestitev in povečati energijsko varčnost. Načrtujejo, da bo baterija zdržala do 3000 odklepov. Za prihodnost pa planirajo podporo brezžičnemu polnjenju Cota, s katerim se bo lahko na baterije preprosto pozabilo. Decembra ima ekipa v načrtu kampanjo na Kickstarterju, v letu 2016 pa začetek prodaje.
 
Člani ekipe: Martin Koterle, Kristjan Ugrin
 

2. Ekipa BIZSTART 86: fluoro detektor, ki preprečuje kontaminacijo v laboratorijih

Andraž Balkovec, predstavnik ekipe BIZSTART 86
 
Kontaminirana laboratorijska oprema lahko povzroči nepravilne rezultate in posledično povzroča dodatne  stroške ob potrebnih ponovitvah analiz. Ekipa BIZSTART 86 vidi rešitev v fluoro detektorju, ki bi omogočil pregled opreme in zaznavo nepravilnosti oz. nečistoče pred samo izvedbo laboratorijske analize. Tako bi lahko prihranili na stroških in tudi na času. Fluoro detektor je torej nišni izdelek v obliki laboratorijske svetilke, njihova rešitev pa je primerna za vsak laboratorij za potrebe raziskav na osnovi fluoroscence.
 
Jedrna kompetenca predstavlja popolno inovacijo na trgu in ima velik globalni ter tržni potencial. Ekipa tako cilja na slovenski trg (ki je hkrati tudi testni), evropski in tudi globalni (ZDA, Brazilija, ki je tudi testni trg). Izdelek nima obstoječe konkurence in je prvi takšen na trgu. Zgodnji uporabniki naj bi bili predvsem raziskovalni laboratoriji na področju farmacije, biokemije, biofarmacije, prehranske industrije, medicine, veterine ...
 
Letos načrtujejo nadaljnjo dodelavo in testiranje izdelka pri kupcih (Slovenija, Brazilija) ter načrtovanje prodaje v letu 2016 (domač in EU trg, konec leta 2016 pa vstop na globalni trg).
 
Člani ekipe: Tina Šmuc, Andraž Balkovec, Robi Kopač, Henning Ulrich
 
 
3. Ekipa INOVINE: rešitev za ekspresno proizvodnjo penin MagYeast
 
Uroš Pečaver, predstavnik ekipe INOVINE

Proizvodnja visoko kvalitetnih penin je tehnološko zahtevna, draga in zamudna dejavnost, zaradi česar se vrhunski proizvajalci pogosto soočajo s težavami pri pravočasni obdelavi naročil in dobavi svojih penin končnim naročnikom. Hkrati je proizvodnja visoko kvalitetnih penin lahko izjemno donosna dejavnost, ki v zadnjem desetletju beleži najvišjo globalno rast v panogi proizvodnje pijač.
 
Podjetje INOVINE je prepoznalo potencial in priložnost predvsem v skrajšanju izredno zamudnega postopka čiščenja penine, ki je predpogoj za prodajo penine na trg. Zasnovali so inovativno rešitev za hitro magnetno separacijo kvasne usedline iz steklenice penine, ki ta postopek skrajša iz sedanjih nekaj tednov na zgolj 30 minut.
 
Gre za inovativno rešitev MagYeast, ki lahko revolucionalizira proces proizvodnje penin, je prijazna do okolja, enostavna za uporabo in ne vpliva na končno kvaliteto penine. Z enostavno integracijo v proizvodni proces izdelovalcem penin prihrani čas in stroške ter tako omogoči povečanje donosnosti in obsega njihove proizvodnje.
 
Potencialne stranke so vrhunski svetovni proizvajalci visoko kvalitetnih penin, s katerimi ima podjetje že vzpostavljene kontakte, in tudi ostali proizvajalci, ki želijo pridelovati visoko kvalitetna penine, a zaradi trenutno visokih proizvodnih stroškov proizvajajo penine nižje kvalitete, ki na trgu dosegajo nižje cene in so navadno primerne predvsem za prodajo na lokalnem trgu.
 
Podjetje se želi pozicionirati kot mednarodno uveljavljen ponudnik visoko tehnoloških rešitev na področju procesnega inženirstva v proizvodnji pijač. Kratkoročni cilj je razvoj in komercializacija rešitve MagYeast, ki jo letos že testirajo pri zgodnjih uporabnikih. Za leto 2016 je načrtovan začetek trženja rešitve, sprva na lokalnem in regionalnem trgu, leto kasneje pa tudi širitev na glavne svetovne trge penečega vina.
 
Člani ekipe: Marin Berovič, Uroš Pečaver, Sašo Gyergyek, Milan Vitas
 
 
4. Ekipa KOINHAB: platforma za skupinsko gradnjo Coinhab
 
Ekipa KOINHAB

Coinhab je platforma za kolektivno gradnjo, kjer se graditelji povežejo in tako prihranijo od 30% pri gradnji. Ekipa podjetja Koinhab želi rešiti perečo problematiko predragih stanovanj, posebej v urbanih središčih in okolici, ki so postala popolnoma nedostopna za srednji sloj.
 
S svojo rešitvijo povezujejo iskalce stanovanj/graditelje, arhitekte in nepremičninske agencije. Iskalci stanovanj/graditelji tako pridejo do cenejšega doma, arhitekti dobijo dostop do večjih kolektivnih projektov, nepremičninske agencije pa imajo možnost prodaje večjih nepremičnin, ki se v času gospodarske krize težko prodajo. Njihovi kupci so torej iskalci stanovanj/graditelji in arhitekti.
 
Pilotne projekte izvajajo v Sloveniji, letos bodo platformo razširili tudi v Avstrijo, kjer so zaznali velik interes. V letu 2016 načrtujejo prisotnost v Centralni Evropi, bolj podrobno v Nemčiji, Švici in Nizozemski. Trenutno imajo skupino bodočih graditeljev, s katero iščejo možnost realizacije projekta v vrednosti okrog 500.000 EUR, prijavljenih pa je več deset posameznikov, ki bi radi kolektivno gradili s Coinhabom. Za sodelovanje se dogovarjajo tudi z več nepremičninskimi agencijami in arhitekti po Evropi. So v fazi iskanja semenskega kapitala in se dogovarjajo z investitorji za semenski kapital za prodor v tujino.
 
Primarna konkurenca so podjetja, ki investirajo in zgradijo sosesko ali blok za trg ter ga nato prodajo po delih, ter gradbena podjetja, ki gradijo draga stanovanja za trg. Konkurenco predstavlja tudi gradnja v lastni režiji, ki sicer nudi visoko stopnjo individualnosti, je pa draga, tvegana in časovno zamudna.
 
Ekipa meni, da so konkurenčnejši ravno zaradi bistveno nižje cene, prav tako pa lahko iskalci stanovanj oz. graditelji pri Coinhabu stanovanja prilagodijo svojim željam.
 
Člani ekipe: Taja Benčina, Jure Škorc, Leon Novak, Marko Orel, Aleš Zorc
 
 
5. Ekipa KRAKEN: tihe plavutke za podvodni ribolov ”Silence in fishworld”
 
Ekipa KRAKEN
 
Konstruktor, inovator ter uspešen podjetnik Maks Robinik z ekipo KRAKEN predstavlja prve neslišne karbonske plavuti na svetu, ki se uporabljajo tako za vrhunski podvodni ribolov, kot tudi za potapljanje na vdih, ki so popolnoma neslišne in plavalcu obenem omogocˇijo 40% vecˇji izkoristek mocˇi, še vedno pa ohranja karakteristike predhodnih plavuti.
 
Idealne stranke so podvodni ribicˇi ter apneisti, ki v morju preživijo ogromno cˇasa, so fizicˇno (v smislu potapljaških sposobnosti) superiorni, ustvarjajo izredno dobre ulove, so izredno predani športnemu potapljanju ter ribolovu.
 
Celotni svetovni trg ima 26 mio potapljacˇev in snorklarjev. Tržna vrednost Severne Amerike in Evrope znaša 20$ MRD. Najprej bodo prodrli na trg obmorskih držav JV Evrope, v petih letih pa z izdelki osvojili pet kontinentov. Konkurenca obstaja, vendar se bodo od nje locˇili s patentiranimi edinimi neslišnimi karbonskimi plavutmi, z dvigom standarda izdelave in kvalitete potapljaških plavuti, s katerimi bo vsak potapljacˇ postal neslišen specialec. Na voljo bodo tudi personalizirane plavutke ter v prihodnosti tudi plavuti iz naravnih materialov.
 
Neslišne plavuti so uspešno prestale testiranje, med drugim jih je uspešno testiral tudi UMBERTO PELIZZARI, vecˇkratni svetovni in evropski prvak v potapljanju na vdih, na kar so v ekipi KRAKEN še posebej ponosni. V letošnjem letu bodo nadaljevali z razvojem, testiranjem in aktivnostjo na internetni strani.
 
V 2016 se bodo posvetili pospeševanju prodaje, marketingu in izdelavi spletne trgovine, zatem prodrli na trg JV Evrope, nato pa še na svetovne trge do 2020. Cilj ekipe KRAKEN je prodreti v petih letih na pet kontinentov.

Člana ekipe: Maks Robinik, Gregor Ostojić

 
 
6. Ekipa PLASMADIS: plazemska diagnostika LOKS

Ekipa PLASMADIS
 
Problem, ki ga predstavlja plazemska obdelava, lahko razdelimo na neenakomerno obdelavo materiala ter lezenje plazemskih parametrov med procesom obdelave. Oboje je povezano z merjenjem plazemskih parametrov v realnem času (gostota atomov). Lezenje parametrov predstavlja poseben problem pri izdelavi mikroprocesorjev, kar vpliva na njihovo kvaliteto.
 
Rešitev predstavlja naprava ekipe PLASMADIS, imenovana Laserski Optični Katalitični Senzor (LOKS). Ključna lastnost senzorja je merjenje procesnega parametra plazme (gostota atomov) v realnem času. Pomembno je tudi dejstvo, da senzor deluje med tem ko je proces obdelave aktiven. Z optimizacijo plazemskega procesa v proizvodni liniji se izboljša kvaliteta končnih proizvodov ter zniža strošek povezan z izmetom produktov (ocenjena izboljšava do 40 % manj izmeta).
 
Podjetje trenutno kandidira na razpisu P2A za zagonska sredstva, kar bo omogočilo lansiranje prvega komercialnega produkta ter pričetek prodaje. Posebna pozornost bo namenjena pokrivanju trgov EU, ZDA, Japonske in Koreje, kjer bodo za posel podjetja dodatno skrbeli prodajni zastopniki/posredniki (predvidoma začetek leta 2017). Prvi kupci, poleg tistih, ki so se h nakupu zavezali s pismi o nameri, so ugledni raziskovalci tujih univerz in institutov, ki se ukvarjajo s plazemsko obdelavo materialov potencialne stranke pa so tudi podjetja v industriji, ki koristijo plazemske tehnologije (avtomobilska, tekstilna, elektro, prehranska industrija, itd.).
 
Konkurenčne metode so bodisi predrage, bodisi časovno preveč zahtevne ali pa ne omogočajo in-situ spremljanja gostote atomov. Problem je tudi njihova nepraktična uporaba predvsem v primeru detekcije nevtralnih plinskih radikalov v hladnejših predelih fuzijskih reaktorjev za proizvodnjo energije ali v reaktorjih za simulacijo obnašanja prevlek za vesoljska plovila. Bistvena prednost njihovega izdelka je v razmeroma nizki ceni in preprostosti rokovanja (»plug and measure«). Izdelek je majhen (v velikosti majhnega kovčka) ter omogoča enostavno integracijo naprave z minimalnimi posegi v sam industrijski proces.
 
Člani ekipe: Gregor Primc, Miran Mozetič, Kaja Primc, Žika Brankov, Uroš Cvelbar, Alenka Vesel
 
 
7. Ekipa RGA: pšenica »De novo« ali kako popraviti izrojenost vrste
 
Ekipa RGA
 
Unikatno križanje pred 10.000 leti je vodilo v pšenico, ki jo poznamo danes – nizka genetska variabilnost, izkoriščenost genetskega potenciala, visoka občutljivost na biotski in abiotski stres. Posledično stagnira proizvodnja in prihaja do razhajanj med ponudbo in povpraševanjem.
 
Rešitev, ki jo ekipa RGA ponuja, je ponovitev »de novo« dogodka, vendar iz lastne genske kolekcije z načrtno izbranimi di- in tetraploidnimi vrstami. De novo postopek omogoča shranjevanje genetskega efekta heterozisa, ki je nasprotje »inbreedinga«. V klasu »de novo« sorte pšenice je 120-150 zrn, v klasu klasične sorte pa 30-80 zrn. »De novo« pšenica torej omogoča 30% boljši pridelek ob hratni boljši izkoriščenosti mineralnih hranil in nižji občutljivosti na bolezni. Ekipa poudarja, da ne gre za uporabo genetskega inženiringa oziroma gensko spremenjene organizme.
 
Trg pšenice je regionalen in globalen, dolgoročna vizija pa je vstop na globalni trg pšenice z boljšimi sortami pšenice z vsaj 2% tržnim deležem. Ciljne kupce vidijo v semenarskih podjetjih, ki imajo tudi svoje distribucijske kanale. Ekipa je interdisciplinarna, prednost svoje rešitve pa vidijo v tržnem potencialu (regionalni in globalni trg), učinkoviti zaščiti intelektualne lastnine in v enostavni tehnologiji za »scale up«.
 
Člani ekipe: Jernej Iskra, Primož Titan, Eva Leopold
 
 
8. Ekipa SBT: orodje za upravljanje tveganj in odločanje Silver Bullet Risk
 
Ekipa SBT
 
Ekipa SBT je razvila orodje za upravljanje tveganj in odločanje Silver Bullet Risk, ki rešuje problem celovitega upravljanja tveganj v podjetju in pomaga vodstvu voditi podjetje s sprejemanjem boljših odločitev. Poda jim informacije o težavah in priložnostih, ki lahko bistveno vplivajo na poslovanje podjetja. Lahko prepreči propad podjetja ali pa jim 2-3 x poveča EBITDA.
 
Problemi, ki so jih identificirali, ne samo v Sloveniji temveč tudi pri poslovnih okoljih v tujini, da  vodstvo, uprava ter nadzorni svet, lastniki, notranji in zunanji revizorji nimajo celovitega pregleda nad ključnimi tveganji v organizaciji in morebitnimi posledicami odločitev vodstva. Poročila o tveganjih niso podprta s finančnimi vplivi na samo organizacijo. V organizacijah nimajo ustrezne informacijske in metodološke podpore pri svojem delu, temveč večinoma uporabljajo preglednice kot edino orodje za obravnavo tveganj v organizaciji. S tem je njihovo delo zamudno, nepregledno, ni mogoče zagotavljati revizijskih sledi in preverjanja zgodovine, priprava celovitih poročil na podlagi enovite metodologije pa praktično nemogoča.
 
Rešitev je namenjena vodstvu, risk managerjem, lastnikom poslovnih procesov in revizorjem, lastnikom, nadzornem svetu, ki tako dobijo dober vpogled v drobovje organizacije. Ciljajo na srednja in velika podjetja v EU in ZDA, najprej pa se bodo fokusirali na energetski sektor.
 
Trenutno imajo 5 kupcev, podpisanih pogodb - Silver partnerjev (alfa strank), s katerimi imajo dogovor o povratnih informacijah. Intenzivno iščejo kupce v Sloveniji, hkrati pa vzpostavljajo prodajni sistem v D-A-CH regiji, ki bo ključni fokus v naslednjem letu.
 
Največji izziv vidijo ravno v vstopu na tuje trge, od konkurence pa so drugačni, ker združujejo vsa tveganja na enem mestu, jih finančno ovrednotijo, so hitri in rešitev pa je lahka za namestitev. Ekipa je kompetentna in multidisciplinarna, razvili so inovativne algoritme in metodologija. Njihov cilj je najti strateškega partnerja do junija 2016.
 
Člani ekipe: Igor Zgonc, Božo Recko, Luka Ločniškar
 
 
9. Ekipa SNIT: učenje uporabnih IT veščin SmartNinja

Ekipa SNIT
 
Ekipa SNIT, ki deluje pod blagovno znamko SmartNinja, s svojo rešitvijo zmanjšuje prepad med ponudbo in povpraševanjem na IT trgu dela z izvedbo tečajev, kjer ljudi učijo uporabnih IT veščin (programiranje, grafično oblikovanje, IoT, …), IT podjetjem pa pomagajo najti nove kadre. Tipični udeleženci tečajev so mladi, ki niso študirali računalništva, vendar želijo imeti kariero programerja in grafični oblikovalci, ki želijo razširiti svoje znanje ter podjetniki, ki želijo bolje razumeti programerje. Stranke pa so tudi IT podjetja, ki iščejo nove sodelavce.
 
SmartNinja ekipa želi tečaje razširiti po celem svetu. V prvem koraku po Evropi, nadalje tudi drugod. Partnerje vidijo predvsem v startup skupnostih in pospeševalnikih ter mednarodnih IT podjetjih in fundacijah. Do sedaj so izobrazili že več kot 100 SmartNinj ter podpisali pogodbe za izvedbo tečajev z dvema IT podjetjema, Microsoft in D.Labs. V teku so dogovori za nova partnerstva in sodelovanja. Pravijo, da so na začetku svoje poti in vizije, vendar se stvari odvijajo hitro in zaenkrat tudi uspešno. Njihova misija je učenje uporabnih IT veščin.
 
Trenutno razvijajo tečaje in podporni software v Sloveniji, nato želijo svoje produkte ponuditi tudi v tujini. Ne iščejo investicijskega kapitala, ampak se bootstrapajo. Niso v nobenem pospeševalniku, so pa aktivni v startup skupnosti StartUP Novo mesto.
 
Konkurenca so računalniške šole in fakultete, vendar pa so po mnenju ekipe le-te premalo usmerjene v prakso ter premalo povezane z gospodarstvom. Konkurenca so tudi razne e-learning platforme, ki pa so že v osnovi manj efektivne od mentoriranja v živo, ki je bolj fleksibilno in prilagojeno posamezniku. Po drugi strani pa so konkurenca tudi zaposlovalne agencije, ki  IT podjetjem ne znajo najti ustreznega kadra.
 
Člani ekipe: Miha Fabjan, Matej Ramuta, Žiga Besal
 
 
10. Ekipa TIBOPO: sistem za nadzor dvoročnega upravljanja z vozili mDrive
 
Ekipa TIBOPO
 
Ekipa TIBOPO je razvila mDrive - napreden tehnološki sistem za nadzor dvoročnega upravljanja z vozili. Pomaga reševati pomemben dejavnik v prometni varnosti, to je motnja pozornosti-distrakcija (telefoniranje, pisanje sms-ov, prehranjevanje, kontrola radia, urejanje videza kot je ličenje ,…). Sistem drastično zmanjša možnosti distrakcij in pomaga reševati življenja in zmanjšuje gospodarsko škodo.
 
Testni trg je Slovenija in Srbija, potem Švica in Nemčija. Cilj so tudi ZDA. Do sedaj ima ekipa podpisana pisma o nameri s nekaterimi večjimi podjetji, ki upravljajo s številnimi poslovnimi vozili. Sklenjen imajo tudi dogovor o nakupu prvih sistemov. Z Inštitutom za korporativno varnost pa so dogovorjeni za študijo o vplivu mDrive sistema na varno vožnjo.
 
V prvi fazi ciljajo na zaključek razvoja sistema in testiranje, nato pa bodo aktivno iskali mednarodne povezave za distribucijo. Za hiter in učinkovit prodor bo nujen tudi večji kapital. Glede tujega trga, imajo že dogovor s srbskim podjetjem, ki ima v lasti številna vozila in skrbijo za varnost po celi Srbiji.

Na področju preprečevanja prometnih nesreč zaradi distrakcij sta konkurenta produktu: senzorski sistem avtomobilskega proizvajalca Volvo, imenovan »Eye movement« in Mercedezov »Attention Assist«. So pa na trgu tudi nekateri drugi sistemi.
 
Prednost mDrive sistema je naknadna vgradnja (retrofitting), saj ga je možno vgraditi v katerokoli vozilo, hkrati pa ne posega v sfero zasebnosti. Drugi sistemi imajo še pomanjkljivosti kot so nedelovanje v primeru uporabe sončnih očal, nezmožnost zaznavanje ključnih distrakcij in visoko cenovna rešitev. Zato je mDrive sistem edinstvena rešitev za večjo varnost v prometu.
 
Člani ekipe: Luka Kreitmayer, Andrej Podvršič, Simon Dobrišek, Janez Perš, Aleš Merčun, Janez Mesarič
 
 
NAZAJ NA VSE OBJAVE
 
Avtor vsebine: Stanislava Vabšek,
komuniciranje in pr Start:up Slovenija
 
Start:up Slovenia
Iniciativa Start:up Slovenija je aktivna povezovalka in promotorka javnih ter zasebnih deležnikov slovenskega start-up ekosistema. V sodelovanju z njimi izvajamo in promoviramo tudi javne nacionalne programe za podporo inovativnega podjetništva. Z vsemi naštetimi aktivnostmi in partnerji si prizadevamo postaviti Slovenijo na zemljevid uveljavljenih evropskih start-up vozlišč. Nosilca Iniciative sta strateško povezana Tovarna podjemov in Tehnološki park Ljubljana. Člani iniciative so Primorski tehnološki park, Pomurski tehnološki park, Inkubator Savinjske regije, SAŠA inkubator in RC IKT. Ponosni smo na vse partnerje Iniciative, ki si jih lahko ogledate na http://www.startup.si/sl-si/delezniki. Več...
 

> Nazaj na vse objave