Predstavljamo 5 finalistov v dirki za prestižni naslov Slovenski start:up leta 2022

Dne 27. maj 2022 objavil Nina Skok
 

Spoznajte DeltaHub, Epidemic, InnoLab, mPOR in SaleSqueze! To so namreč tista slovenska startup podjetja, ki so s svojo idejo in podjetniškim žarom prepričala ter se prebila med finaliste nagrade, ki se potegujejo za prestižni naziv Slovenski start:up leta 2022. Nagrado, ki jo že petnajsto leto zapored podeljuje Start:up Slovenija v sodelovanju s Slovenskim podjetniškim skladom, Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo ter aktivnimi deležniki slovenskega ekosistema, bo 21. junija prejel tisti, ki s svojimi dosežki, dejanji, ugledom in razvojnim potencialom predstavlja novo generacijo slovenskih inovativnih podjetnikov.
 
Finalisti se bodo najprej predstavili priznani strokovni komisiji 2. junija v prostorih SBC - Kluba slovenskih podjetnikov v Ljubljani. A zmagovalec je lahko le eden! Tisti startup, ki bo žirijo najbolj navdušil s svojim potencialom in jih prepričal, da ima tisto nekaj več, bo postal Slovenski start:up leta 2022.
 
Se morda med izbranimi finalisti skriva tudi naslednji slovenski samorog? Pa poglejmo! V nadaljevanju spoznajte 5 najbolj obetajočih startupov slovenske podjetniške scene, njihove produkte, dosežke in želje za prihodnost.

 

DeltaHub

DeltaHub je mlado hitro rastoče startup podjetje s predano ekipo. Razvijajo inovativne namizne pripomočke, ki navdihujejo uporabnika in izboljšujejo njegovo zdravje pri delu za pisalno mizo. Njihov produkt Carpio spada v področje zdravega življenjskega sloga na delovnem mestu, kar velja za rastočo industrijo na ciljnih trgih. Prednost Carpio produkta je poleg minimalističnega dizajna predvsem v tem, da je bil razvit skupaj z zdravniki, kar je ekipi omogočilo razviti pravilno ergonomsko obliko, ključnega pomena pa je tudi to, da se Carpio premika skupaj z uporabnikovo roko, česar druge rešitve ne trgu ne omogočajo.

 


V zelo kratkem obdobju od ustanovitve je ekipa uspela prodreti na globalne trge, kjer so se promovirali predvsem z digitalnim marketingom, saj v večini delujejo v B2C segmentu. Njihov glavni trg so trenutno Združene države Amerike, kjer imajo več kot 40 % strank, sledijo še Kanada, Nemčija, Velika Britanija in Avstralija, skupno pa prodajajo v več kot 100+ držav po svetu.


Spletna stran: https://deltahub.io

 

Epidemic

Slovenski startup Epidemic navdušuje s svojo rešitvijo za povezovanje blagovnih znamk z tako imenovanimi vplivneži preko družbenih omrežij kot sta Instagram in Tik Tok. Epidemic tako v poslovni ideji stavi na pristnost svojih nano in mikro vplivnežev, ki jih imajo v bazi že preko deset tisoč, hkrati pa le-to s pomočjo umetne inteligence ves čas širijo, saj za vsak projekt poišče ravno tiste "ljudi s sosednje ulice", ki si produkt resnično želijo predstaviti svojim sledilcem. Govorimo torej o vplivnežih z največ nekaj tisoč sledilcev, ki delijo tiste izdelke in storitve podjetij, ki jim sami zaupajo.

 

 

Vrednost takšne oblike marketinga so prepoznala že številna slovenska in tuja podjetja na slovenskem trgu, med drugim Wolt, Barbie, Pampers, Mali Junaki, Fisherprice, Mercator in Petrol, ki izbrane nano- in mikro-vplivneže uporabljajo tako za večjo prepoznavnost kot tudi za rast prodaje. Epidemic je tudi med prejemniki nagrade za svojo uporabo umetne inteligence pod sponzorstvom Amazon Web Services (AWS).

 

Spletna stran: https://epidemic.co

 

InnoLab

InnoLab zgodbo je pričela Teja Bajt, ustanoviteljica Innoboxa – znanstvenega zabojčka poskusov. Je molekularna in celična biologinja po izobrazbi in srcu, njeno največje veselje pa je prenašati strast do naravoslovja in znanosti na otroke. Innobox je torej znanstveni zabojček, ki otrokom predstavi naravoslovje skozi zabavne poskuse. Vsebuje vse materiale za izvajanje poskusov doma, v vsakem Innoboxu pa so po 2-3 poskusi iz različnih področij naravoslovja - vse od biologije, kemije, inženiringa pa tja do človeškega telesa in fizike.

 

 

Ekipa se trudi, da so poskusi kar se le da raznoliki, s pomočjo natančnih, a lahko razumljivih video navodil v slovenskem jeziku pa lahko otroci poskuse izvedejo skupaj s starši in si pogledajo še razlago vsake tematike (znanstveno ozadje). V 2021 so bili sprejeti tudi med 8 izbranih podjetij priljubljene televizijske oddaje Štartaj Slovenija, kar jim je omogočilo izjemno prepoznavnost na domačem trgu. Sedaj se pripravljajo na širitev na italijanski trg, kamor bodo vstopili preko Amazona.


Spletna stran: https://innobox.si

 

SaleSqueze

Ekipa startup podjetja SaleSqueze je prepričana, da mora naročanje pri proizvodnih podjetjih biti enostavno. Njihova misija je torej razvoj platforme za proizvodna podjetja, s katero jim pomagajo poenostaviti izkušnjo naročanja za svoje B2B kupce, hkrati pa urediti in avtomatizirati svoje interne, večinoma ročne, procese obdelave naročil ter komunikacije.

 

 

Vizija podjetja je zagotoviti enostavno izkušnjo nakupa in naročanja kompleksnih, tehničnih izdelkov, na način ki je podoben obstoječim rešitvam iz B2C sveta, ki jih kupci že poznajo in uporabljajo. SaleSqueze proizvodnim podjetjem izboljša zadovoljstvo kupcev, drastično zniža stroške prodaje, poveča zadovoljstvo zaposlenih, predvsem pa odstrani ročno delo v prodaji, saj večinoma nadomesti email in telefon pri obdelavi naročil. Podjetje nagovarja področje digitalne transformacije prodajnih procesov v proizvodnji, ki je največja priložnost naše generacije. SaleSqueze v Sloveniji zaposluje 17 članov ekipe, platformo pa pri svojem delu uporablja že več kot 50 slovenskih podjetij.
 
Spletna stran: https://salesqueze.com/

 

mPOR d.o.o.

Novo nastalo podjetje mPOR d.o.o. izhaja iz Laboratorija za biokibernetiko Fakultete za elektrotehniko Univerze v Ljubljani. So svetovno priznana ekipa na področju razvoja elektroporacijskih tehnologij. Njihova poslovna ideja je visokofrekvenčni elektroporator HF-EP, ki deluje na princip elektroporacije - metode, ki z električnimi pulzi začasno poveča prepustnost celične membrane. Z njeno pomočjo lahko strokovnjaki vnašajo zdravilne učinkovine v celico (kemoterapija), DNK (genska terapija) in lokalno sprožijo celično smrt (ablacija). In v čem se ta rešitev razlikuje od tistih, ki jih stroka že pozna? Elektroporatorji, ki so trenutno na trgu, generirajo 100 μs-100 ms pulze, ki so zaradi vzdraženja bolečinskih receptorjev in mišične kontrakcije za paciente zelo neprijetni in velikokrat boleči. V mPOR podjetju so tako naredili prvo humano študijo na svetu, ki potrjuje, da visokofrekvenčni 1-3 μs bipolarni pulzi bistveno zmanjšajo mišično kontrakcijo in bolečino.

 

 

Njihov produkt se že od prvega prototipa uporablja v Laboratoriju za biokibernetiko in na Onkološkem inštitutu. Raziskovalcem je tako omogočil izjemno konkurenčno prednost pred drugimi, saj lahko z njim proučujejo tudi na področju, na katerem jim njihovi raziskovalni kolegi ne morejo konkurirati, saj  nimajo takšne opreme. S pomočjo visokofrekvenčne naprave so do danes uspeli izvesti že kar deset biomedicinskih raziskovalnih študij, kar jim brez takšne opreme ne bi uspelo.

 

Spletna stran: https://mpor.eu

 

Katera od teh 5 inovativnih idej bo osvojila prestižni naslov Start:up leta 2022? Razkrijemo 21. junija!

 

###
Vsebinsko podporo za prejemnike finančnih produktov P2, SK75 ali SI-SK po shemi "de minimis" sofinancirata Slovenski podjetniški sklad in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Izvaja se na podlagi programa Vsebinska podpora prejemnikov sredstev (MSP) v obdobju od 2018 do 2023 v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020.

 

 

Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.