Maja Ambrož

AKIDS
Mentorstvo
Vodja marketinga pri podjetju Akids, Baby Center in predavateljica.

Maja Ambrož ustvarja zgodbe blagovnih znamk, ki so šele ugledale luč sveta, jih celo ustvarja, ali pa pomaga braniti položaj uveljavljenih znamk. Bogatijo jo izkušnje v FMCG segmentu, na področju osebne nege, prehranskih dopolnil in medicinskih pripomočkov ter v storitvenem sektorju. Pri svojem delu ohranja ptičjo perspektivo, gleda "gozd" in optimizira potencial posameznega "drevesa". Kreativnost, vizionarstvo, motivacija. To in še več, da boste tudi vi lahko vsak dan boljši.

 

Maja je trenutno vodja marketinga pri podjetju Akids. S svojo razvojno, ciljno in timsko naravnanostjo stremi k iskanju novih priložnosti, drugačnosti nasploh in predvsem k prepletanju kompetenc, trendov, kazalnikov, rezultatov. Stavi na dejstvo, da so edina stalnica spremembe, da je moč izboljšati prav vse. S svojimi ekipami je pomembno revitalizirala več blagovnih znamk in jih postavila na zemljevid visoko uglednih in močnih znamk z dobro uporabniško izkušnjo. Pomembno je vplivala tudi na udejanjanje poslanstva družb.

 

Z bogatimi izkušnjami v FMCG segmentu ter na področju prehranskih dopolnil, medicine ter na storitvenem področju soustvarja strategije strateškega razvoja in prispeva k transformaciji, oblikovanju inovativnih rešitev in storitev, še boljši uporabniški izkušnji, trajnostnim ciljem ter strategiji, ki v obzir postavlja vse deležnike.

 

Odlikujejo jo veščine, kot so vodenje, poslovna strategija in razvoj, komuniciranje (integrirane vse komunikacijske funkcije), projektno vodenje, UX, vitko poslovanje, agilnost.

 

Maja pa je pridobila tudi številne licence in certifikate ter opravila izobraževanja, kot so:  

  • Business Transformation Manager, certificate, M3TRIX Academy
  • ACTP Accredited Coach Training Program (International Coach Federation)
  • Bullet Proof manager, Crestom
  • FIA, Middle management Workshop - Training on creative thinking and innovation
  • Workshop on advertising methods fort he near future
  • IEDC, Global Marketing Challenges and Choices
  • IIEDC, Sensory marketing – a highway to your Customer’s Emotions, prof. Aradhna Krishna
  • Mercuri international Slovenia, Pogajalske veščine
Mentorirana podjetja
Ključne kompetence
Marketing in PR Poslovna strategija Uporabniška izkušnja
Ključne industrije
Energetska učinkovitost Igre in igrače Komunikacija in sodelovanje Marketing in oglaševanje Moda, oblačila in osebna nega
Mentor v programih
P2 2022 SPS SK75 2022 SPS
Izkušnje s tipom trga
B2B
Izkušnje s tujimi trgi
Bosna in Hercegovina Črna Gora Hrvaška Slovenija Srbija
Izkušnje s podjetji v razvojnih stopnjah
Zgodnja faza
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.