Start:up Müsli: Zakaj digitalni marketing še ne pomeni digitalizacije podjetja?

12. april 2021 Ob 19.00
Online dogodek
Datum in ura
Ponedeljek, 12. april 2021
19.00 - 20.30 CEST
Lokacija
Online dogodek

Spoznaj uspešne primere digitalizacije podjetij in z njihovo pomočjo zrasti tudi ti.

 

Pandemija je vsaj za 10-krat pospešila digitalizacijo podjetij. In prav ona je je tista, ki je v teh zahtevnih časih prevzela vlogo odločevalca o preživetju podjetja.

 

A digitalizacija je pogosto napačno razumljena – ni namreč enačaj z digitalnim marketingom. Sprememba se ne more zgoditi zgolj v marketingu. Gre za spremembo v razmišljanju in delovanju podjetja, ki se prilagodi spremembam svojega kupca. Digitalizacija zahteva transformacijo celega podjetja.

 

Prijavi se na Start:up Müsli in spoznaj uspešne primere digitalizacije podjetij.

  • Slišali bomo najnovejše strategije vodilnega tehničnega trgovca Big Bang, ki je zaradi dinamičnih razmer v trgovski panogi vpeljal nove storitve. 
  • Super primer prilagajanja novim potrebam na trgu je tudi rešitev Sadje v pisarni. David Žalec nam bo predstavil svoj pogled na digitalizacijo poslovanja in zaupal izkušnjo preoblikovanja poslovnega modela, ki ga je zahtevala epidemija.
  • Pridružila se nam bo še strokovnjakinja za strateški in digitalni marketing Nataša Mithans, ki že 15+ let pomaga podjetjem v procesu digitalne transformacije izkoristiti priložnosti vpeljave modernih tehnologij.


Pogovor bo tekel o tem:

  • kaj sploh je digitalna transformacija in kaj digitalizacija poslovanja - miti in napačne predpostavke,
  • konkretne izkušnje sogovornikov o transformaciji podjetij - primeri uspešnih praks,
  • kje se podjetjem običajno zatakne, ko govorimo o digitalizaciji poslovanja,
  • kako se lotiti procesa digitalizacije.


Prijavi se zdaj in si zagotovi svoje mesto na dogodku.

Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.