Slovenija letos gosti največjo inbound marketing konferenco v Evropi. Udeležite se je 20 % ceneje!

10. marec 2016 Ob 9.00
Datum in ura
Četrtek, 10. marec 2016
9.00 - 0.00 CEST
Lokacija
Slovenija letos gosti inOrbit, največjo inbound marketing konferenco v Evropi, ki jo organizirata uveljavljeni spletni agenciji Red Orbit iz Slovenije in Intren iz Madžarske. Na sporedu bo 10. in 11. marca 2016, v kongresnem centru Brdo pri Kranju, kjer bo 500 udeležencev, ki si bodo pravočasno zagotovili vstopnice, lahko prisluhnilo več kot 16 strokovnjakom iz različnih področij digitalnega marketinga. Kot člani slovenske start-up skupnosti se je lahko udeležite 20 % ceneje, če pri nakupu vstopnic uporabite posebno promocijsko kodo IO16TP20. Tako boste za 'Sponsored Ticket' odšteli le 144 € (brez DDV), pa pohitite, ker je količina teh vstopnic omejena!
 

Kaj je inbound marketing?

Inbound marketing predstavlja nabor najboljših oglaševalskih praks, ki težijo k ustvarjanju kvalitetne vsebine in premišljenemu oglaševanju, ki je osredotočeno na rezultate in podprto z analitičnim spremljanjem obnašanja kupcev. Inbound marketing zajema različne strategije in pristope od optimizacije za iskalnike, plačljivega oglaševanja na iskalnikih (npr. Google) in družbenih omrežjih (npr. Facebook), e-mail marketing, marketing avtomatizacijo, vsebinski marketing in še marsikaj drugega.
 

Priznani domači in mednarodni govorci

Trenutno je znanih 10 govorcev letošnjega inOrbita:
  • Judith Lewis: ustanoviteljica priznane svetovalne agencije DeCabbit Consultancy iz Londona, ki največjim blagovnim znamkam v Evropi pomaga razvijati integrirano digitalno oglaševanje, ki uspešno povezuje različne kanale in strategije.
  • Hannah Smith: vsebinska strateginja mednarodno priznane kreativne agencije Distilled, ki skrbi za vsebinski marketing blagovnih znamk po vsem svetu iz treh pisarn v Londonu, New Yorku in Seattlu.
  • Cristian Ignat: vodja plačljivega oglaševanja v eni izmed največjih romunskih digitalnih agencij 2Parale, z dolgoletnimi izkušnjami in številnimi primeri dobre prakse, ki jih bo delil z udeleženci letošnjega inOrbita.
  • Balasz Gandera: direktor performance agencije INTREN iz Madžarske, certificiran Google trener in eden največjih zaposlovalcev digitalnih oglaševalcev na Madžarskem. Kot strokovnjak za performance marketing želi koncept ciljanega in merjenega oglaševanja pripeljati v promocijo blagovnih znamk.
  • Marie Polli: strokovnjakinja za optimizacijo konverzij pri estonski agenciji ConversionXL bo na inOrbit 2016 predavala o inovativnem testiranju spletnih strani s katerim lahko odkrijemo težave v nakupnem procesu in ga nadgradimo. Marie je strokovanjakinja za optimizacijo nakupne in uporabniške izkušnje tako na spletu kot v fizičnih trgovinah.
  • Andrea Pernici: tehnični direktor italijanske agencije GT IDEA iz Bologne, specialist za optimizacijo za iskalnike in navdušenec nad dizajnom. Na inOrbit 2016 bo z udeleženci delil svoj pogled na združevanje optimizacije za iskalnike, načrtovanja uporabniške izkušnje in dizajna.
  • Alexandra Tachalova: neodvisna svetovalka za digitalni marketing iz Rusije, ki različnim marketinškim orodjem in zagonskim podjetjem pomaga pri optimizaciji digitalnega oglaševanja in vstopu na nove trge po vsem svetu.
  • Andraž Štalec: direktor podjetja Red Orbit, certificiran Google trener, gostujoči predavatelj na številnih mednarodnih konferencah in velik navdušenec nad performance marketingom, spletno analitiko in merjenjem uspešnosti digitalnega oglaševanja.
  • Nenad Senić: uredniški direktor slovenske agencije za vsebinski marketing Poslovni Mediji, avtor številnih uspešnih, mednarodno nagrajenih del. Kot sodnik je ocenjeval dela iz področja vsebinskega marketinga v Sloveniji, Veliki Britaniji in ZDA. Je tudi urednik za Evropo pri reviji Chief Content Officer, ki jo izdaja Content Marketing Institute.
  • Peter Mesarec: vodja optimizacije za iskalnike podjetja Red Orbit, z več kot 10 let izkušenj v digitalnem marketingu in eden največjih poznavalcev optimizacije za iskalnike v Sloveniji in širše v regiji. Povratnik iz lanskoletne konference, kjer je bil eden od najbolje ocenjenih govorcev s strani udeležencev. 

Na sporedu drugič  

InOrbit letos poteka drugič, na lanskoletnem, enodnevnem dogodku, ki je potekal v Koloseju v Ljubljani je več kot 300 udeležencev lahko prisluhnilo trinajstim domačim predavateljem. Letošnja izvedenka inOrbit konference se širi preko meja Slovenije, saj privablja udeležence iz vseh držav iz regije in širše, hkrati pa večina predavateljev prihaja iz tujine.
 

Nakup vstopnic 

Več informacij o dogodku je na voljo na spletni strani konference www.inorbit.si, kjer najdete tudi podrobnejši opis vseh govorcevNakup kart je možen do razprodaje vseh sedežev. 


 
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.