Oblačna rešitev Optiguest hotelirjem pomaga zmanjšati odpad hrane do 50% in povečati prihodke skozi izboljšano izkušnjo gostov. Odpad hrane je eden izmed bolj perečih problemov hotelov in družbe, zato je osnovni namen rešitve optimizacija naročanja in zniževanje stroškov s pomočjo pridobljenih informacij o izbranih dnevnih menijih in nasvetih o izboljšavi procesov ravnanja s hrano.
To je mogoče doseči z integracijo umetne inteligence v proces predvidevanja prehrambnih preferenc. Gosti izvedejo naročila preko mobilne aplikacije, ki se avtomatsko posredujejo v kuhinjo. Isti podatki se lahko uporabijo za personalizirane ponudbe.
Optiguest je inovativna rešitev, ki iz perspektive gosta predstavlja popolnoma digitalizirana komunikacijo, centraliziran pregled nad hotelsko ponudbo in izboljšano uporabniško izkušnjo. Rešitev hotelom pomaga tudi pri promociji ostalih storitev (masaže, postrežba, ipd). Za večje stranke je možna tudi integracija s programi zvestobe in razvoj funkcij po meri.
Tržaška cesta 200
1000 Ljubljana
Slovenija