Maja Voje
Maja Voje je mednarodno uveljavljena strokovnjakinja za strategije rasti in digitalni marketing. Mentorirala je že več kot 350 podjetij in bila leta 2021 razglašena za najboljšo mentorico slovenske startup skupnosti. Znani slovenski startupi in gazele, ki jih je Maja Voje mentorirala ali jim ekspertno svetovala, so Innobox (Slovenski startup leta 2022), Epidemic, Taia, Peach Booty Plan, Culturate, Dogs4Motion, Drožomanija, SmartestHR, Wise up (Razturi na maturi), Tomappo, Carlock, EKWB, Loftware in d.labs.
Glavnino Majinega dela predstavlja delo z globalnimi multinacionalkami in tehnološkimi podjetji, kot so Google, Rocket Internet, Bayer, Heineken in Metro. Predava na vodilni growth hacking akademiji GrowthHackers (pol milijona članov) in v spletni učilnici Udemy, kjer je njen najbolj prodajan tečaj končalo že več kot 53.000 študentov.
Maja Voje je prepoznana tudi po svojem delu v skupnosti, kjer si prizadeva deljenje znanja in izkušenj. Soustanovila je 7000-člansko skupnost Growth Hacking Slovenia, s številnimi dogodki in iniciativami za spodbujanje talentov. Snema dva podkasta: v slovenščini podkast o podjetništvu, marketingu in trendih Reneseansa, v angleščini pa ProductLed Podcast.
Kot mentorica ima lastne programe, sodeluje pa tudi s Švicarskim podjetniškim skladom, ProductLed inštitutom iz Kanade, Slovenskim podjetniškim skladom in Social Impact Hubom.
Maja Voje mentorirancem nudi celovito podporo, povezave in strateško svetovanje na področju rasti posla, marketinških in prodajnih strategij, internacionalizacije, razvoja prodajne LinkedIn strategije in pridobivanja tehnoloških talentov v podjetja. Njena najmočnejša točka so go-to-market strategije, ima pa tudi razdelane programe raziskav trga in podpore pri odločanju, na kateri tržni segment se je najbolje osredotočiti.
Preferira podjetja, ki se ukvarjajo z razvojem programskih rešitev in naprednih tehnologij, vendar z veseljem podpre tudi druge projekte, še posebno, če gre za spodbujanje podjetnic. Maja je odprta tudi za mentoriranje bodočih vodij marketinga v podjetjih, interim CMO pozicije in pomoč pri pridobivanju investicij za podjetje (doslej je pripomogla že k 40 milijonom zagonskega kapitala za podjetja), če se vzpostavi dober fit in trajna vez z mentorirancem.