Novica

Prijave za pitchanje na SXSW v finišu

/16.10.2018, Avtor: Mitja Sagaj
Do 15. novembra opolnoči se je še mogoče prijaviti na tradicionalni, tokrat že enajsti, SXSW Pitch (v preteklosti znan kot SXSW Accelerator), ki bo 9. in 10. marca 2019 v centru teksaškega Austina pred javnostjo in izkušenimi člani komisije ponudil pitchanje naprednih idej.

Pitchanje na SXSW v Austinu lahko na široko odpre globalna vrata v industrijo.

V desetih različnih kategorijah bo lahko pitchalo svoje ideje skupaj 50 tehnološkioh podjetij, 25 v soboto in 25 v nedeljo. A če bi želeli biti med to petdeseterico, potem se je treba prijaviti do 15. novembra, prijava pa mora biti tako prepričljiva, da jo bodo organizatorji SXSW festivala, ki gosti tudi SXSW Pitch, izbrali med najboljše.

SXSW Pitch bo tudi v svoji enajsti izdaji priložnost za predstavitev najbolj vznemirljivih, najbolj inovativnih in v vseh pogledih vrhunskih tehnologij, ki nastajajo v startup ekosistemu. Umetna inteligenca, obogatena in virtualna resničnost, tehnologija blockchain, zabavne tehnologije, zdravje in nosljive tehnologije, hiperpovezane skupnosti, družba in kultura, transport ... so med kategorijami, kjer se bo mogoče predstaviti strokovnjakom iz panog, "early adopterjem" in predstavnikom tveganega kapitala ter angelskih skupnosti.

Od kar 453 podjetij, ki so se udeležile SXSW Pitcha med letoma 2009 in 2018, jih je kar 71 odstotkov prejelo financiranje v skupni vrednosti skoraj 5,43 milijarde ameriških dolarjev, in to brez angelskega in semenskega kapitala. 16 odstotkov od teh 453 podjetij pa so prevzela podjetja, med katerimi so Google, British Telecom, Huffington Post, Apple, Live Nation, OpenTable ... Tudi Siri, Foodspotting, Klout, Hipmunk, Wildfire in druga imena alumnijev so se znašla na tem prevzemnem seznamu. Zato je SXSW Pitch vsekakor referenca za globalno prepoznavnost.

Velja pa poudariti nekaj pogojev, ki jih je pri prijavi na pitch treba upoštevati. Med drugim to, da produkt oziroma storitev podjetja ni smela biti lansirana pred 9. marcem 2017 in da ne sme biti lansiran/a po 9. juniju 2019. Vsako podjetje sme prijaviti zgolj en produkt oziroma storitev, ustanovitelji morajo v podjetju ograniti vsaj delno lastništvo, podjetje pa doslej tudi ni smelo pridobiti več kot 10 milijonov ameriških dolarjev financiranja iz različnih virov. In pa seveda to, da produkt oziroma storitev sodi v eno od desetih kategorij SXSW Pitcha.
NAZAJ NA VSE OBJAVE
 
Avtor vsebine: Mitja Sagaj,
komuniciranje in PR Start:up Slovenija
 
Start:up Slovenia
Veseli smo vsake zgodbe, ki si zasluži svoje mesto v družbi. Cenimo podjetniške napore, zato želimo, da podjetništvo naravno prodre v tkivo družbe. Tukaj smo, da pokažemo pot od ideje do produkta tistim, ki se v svetu podjetništva še ne znajdejo in ki potrebujejo nasvet, podporo, usmeritev do pravega sogovornika, ki lahko pomaga na tej poti. Sijoči obrazi zagnanih mladih podjetnikov nas motivirajo, da s skupnimi močmi spreminjamo ekosistem zagonskih podjetiij. Več...
 

> Nazaj na vse objave