Dan, ko so novinarji investirali v ABC-jeve start-upe!

Dne 11. junij 2016 objavil Stanislava Vabšek
 


V četrtek, 9. junija, so se start-upi tretjega programa ABC pospeševalnika Commercial Tech prvič pokazali javnosti, in sicer novinarjem, ki so svojo identiteto pustili pred vrati in vstopili v namišljeni preobleki investitorjev z debelo denarnico. Po predstavitvi devetih ekip – 45HC, Bubbleschat, Drobio, Hotailor, FruttaWeb, Paperleap, SmartIScity, Violanto in WeShare - je največ namišljenih investitorskih čekov prejel start-up 45HC, in sicer v skupnem zneku 1,9 mio €! Je to morda že napoved, kdo bo prejel največ investitorske pozornosti in denarja tudi na uradnem demo dnevu, ki bo v četrtek, 23. junija, v prostorih City Teatra v Ljubljani?


Start-upi so se pri pitchanju potrudili, kot bi imeli pred sabo čisto prave investitorje z debelimi denarnicami


Ali imamo v Sloveniji nov start-up hit? To je bilo vprašanje, ki je privabilo novinarje na nenavadno novinarsko konferenco ABC pospeševalnika.
Po dobrih dveh mesecih programa Commercial Tech je namreč v četrtek, 9. junija, napočil čas, da se izbrani start-upi prvič pokažejo javnosti. 


Nova identiteta je marsikateremu novinarju in novinarki izvabil prav prisrčen nasmeh na obraz

Po predstavitvi devetih ambicioznih idej in seriji neusmiljenih novinarskih vprašanj je največ namišljenih investitorskih čekov prejel start-up 45HC. Ta uvoznikom omogoča izjemno preprosto naročilo in sledenje FCL kontejnerjem za transport blaga.


Sploh nismo bili presenečeni, da je največ novinarskih čekov zbral Štefan Kukman, CEO start-upa 45HC.com, ki je uspeh požel tudi kot zmagovalec letošnjega PODIM Challenge tekmovanja


S sistemom 45HC se da celoten postopek urediti preko aplikacije na pametnem telefonu, najem kontejnerja pa nenadoma postane tako preprost kot rezervacija hotelske sobe. Poleg 45HC so se javnosti predstavili še sledeči start-upi:
  • BUBBLESCHAT – Omogoča direktno komunikacijo z vsemi lokalnimi trgovinami, storitvami ipd. na enem mestu.
  • DROBIO – Specializirano družbeno omrežje za modo, ki omogoča sledenje vsem modnim trendom.
  • FACEBOOKING – Omogoča hitro, preprosto in brezskrbno načrtovanje poslovnih potovanj.
  • FRUTTAWEB – Izjemno hitra dostava sveže, kakovostne, organske hrane iz Italije kamorkoli po Evropi.
  • PAPERLEAP – Pomaga akademikom in raziskovalcem objavljati in deliti njihove članke in ugotovitve.
  • SMARTISCITY – Platforma, ki nudi pametne rešitve za izzive mest in olajša njihovo vodenje.
  • VIOLANTO – Avtomatsko prilagaja spletne trgovine potrebam potrošnikov in tako poveča prodajo.
  • WESHARE – Platforma za deljenje vsega mogočega s katero bo mogoče tudi zaslužiti.

Predstavniki medijev so uživali v svojih novih vlogah in pisanju čekov!

Njihov odziv pa namiguje tudi na to, da se 23. junija v City Teatru v Ljubljani obeta še en uspešen Demo Dan. Sodeč po videnem je ekipa ABC izbrala tržno zanimive in ambiciozne projekte. Naj bi na dogodek prišlo spet kar nekaj investitorjev izven Evrope, tako da zanimanje za start-upe v naši regiji očitno raste.



Ali bo programu Commercial Tech uspelo izoblikovati svojo nišo? Ali bo devet izbranih ekip imelo širši vpliv na trgovanje, elektronsko poslovanje in logistično industrijo? Prvi odgovori na ta vprašanja so oddaljeni manj kot dva tedna. Do takrat čaka start-up ekipe še dodatno izpopolnjevanje predstavitev, zadnje dodelave poslovnih modelov in predstavitev pred mentorji.
 
Celotno fotogalerijo dogodka najdete tukaj.

 
Značke
ABC accelerator ABC pospeševalnik
Komuniciranje in pr Start:up Slovenija
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.