Brezplačna delavnica: Kako učinkovito oglaševati na Facebooku?

21. januar 2015 Ob 14.00
Datum in ura
Sreda, 21. januar 2015
14.00 - 0.00 CEST
Lokacija
Kako se lotiti Facebook oglaševanja na strateški način? Kakšna pravila je potrebno upoštevati pri pripravi oglasov? Kakšen je recept za pripravo privlačnih oglasov, kje in komu se splača prikazati oglase, kako optimizirati oglaševanje in doseči najboljše rezultate ter ne nazadnje - kako meriti uspešnost celotne kampanje?

Na ta in še marsikatera vprašanja vam bodo na delavnici, ki jo Pomurski tehnološki park organizira v Murski Soboti (dvorana MIKK, Trubarjev drevored 4), odgovorili strokovnjaki za Facebook iz digitalne agencije Red Orbit, ki imajo večletne izkušnje z vodenjem različnih oglaševalskih kampanj na Facebooku, poleg tega pa na dnevni ravni sledijo vsem Facebook trendom.
 

Kaj boste izvedeli na seminarju?

  • Kdaj je Facebook ponudil možnost Facebook oglaševanja?
  • Ali se splača oglaševati na Facebooku?
  • Katere cilje lahko blagovna znamka doseže s pomočjo Facebook oglaševanja?
  • Kakšna je struktura računa pri Facebook oglaševanju?
  • Kakšne so oblike oglasov, ki nam jih Facebook ponuja?
  • Kje se nahajajo oglasi na Facebooku?
  • Kako oblikujemo oglas na Facebooku?
  • Kakšne omejitve moremo upoštevati pri oblikovanju Facebook oglasov?
  • Kakšne možnosti targetiranja nam ponuja Facebook oglaševanje?
  • S pomočjo katerih orodij lahko oblikujemo in optimiziramo Facebook oglase?
  • Kako merimo uspešnost Facebook oglaševanja?
  • Kako oblikujemo strategijo za Facebook oglaševanje?
  • Kakšna je povezava med potrošnikovim odločevalskim procesom in Facebook oglasi?

Kje in kdaj?

Pomurski tehnološki park, Plese 9a, Murska Sobota. V sredo 21. 1. 2015, s pričetkom ob 14. uri in predvidenim zaključkom ob 16h uri.
 

Predavatelj

Luka Žnidaršič, Red Orbit: v zadnjih letih mednarodni vodja delavnic za iskalni marketing in oglaševanje na družbenem omrežju Facebook pri eni največjih digitalnih spletnih agencijah na področju CEE. V preteklosti je bil tudi spletni oglaševalski strateg za nekatere izmed največjih slovenskih in regijskih blagovnih znamk iz različnih panog. Pred tem pa delal kot tržnik oglasnega prostora, vodja prodaje, svetovalec in načrtovalec oglaševalskih akcij ter mentor. Je odličen poznavalec spletnega marketinga s praktičnim znanjem, kar naredi delavnice in seminarje uporabne za poslušalce.

Organizator seminarja je podjetje Red Orbit v sodelovanju s Pomurskim tehnološkim parkom. Organizator si pridržuje pravico spremembe v programu izobraževanja.
Izvedba: Mojdenar IT d.o.o.