Intervju z startupovcem

Tomaž Železnikar
/1.9.2015, Avtor: Stanislava Vabšek
Tomaž Železnikar, CEO in soustanovitelj start-upa Consensio, ki razvija spletno nepremičninsko platformo ZONE, je strokovnjak za prodajo in vodenje, ki stavi na strast in ljubezen do dela.
Tomaž Železnikar, CEO in soustanovitelj start-upa Consensio, ki razvija spletno nepremičninsko platformo ZONE, je strokovnjak za prodajo in vodenje. Podjetnik, ki se zaveda hitrih procesov sprememb na trgih, je predan nenehnim izboljšavam poslovanja, doseganju zastavljenih rezultatov in proaktivnemu reševanju problemov. Pred ustanovitvijo lastnega podjetja si je številne dragocene izkušnje pri prodaji in vodenju nabiral v družbi Si.mobil, v podjetništvu pa stavi na strast do dela in ljubezen do lastnega produkta.
 
Zakaj in kako vas je potegnilo v podjetništvo?
Želja po kreiranju lastnega delovnika ter nova poznanstva in izkušnje so botrovale k temu, da sem zbral pogum, pustil zelo dobro redno službo in sledil svojemu občutku.
 
Če bi takrat imeli izkušnje in znanja, kot jih imate danes, ali bi se še enkrat odločili za to pot? Bi naredili kaj drugače?
V preteklosti sem bil del večjih mednarodnih organizacijskih struktur, kjer napredovanje ni vedno povezano s posameznikovimi sposobnostmi. V podjetništvu pa preživijo samo tisti, ki so dovolj močni. Sem človek, ki vedno stoji za svojimi dejanji. Če bi lahko, bi šel še tisočkrat po isti poti, brez slabe vesti ali obžalovanja.
 
S čim se trenutno v podjetju najbolj ukvarjate oz. kaj najbolj zaznamuje vaše start-upovsko življenje? 
Trenutno vse svoje moči usmerjamo v lasniranje produkta na nemškem trgu, konkretno v mesto München. S partnerji planiramo vstop na nemški trg marca 2016.
 
Kaj vas kot ekipo povezuje in motivira pri delu?
V ekipi smo posamezniki, ki se poznamo že dalj časa in smo pred tem sodelovali na skupnih projektih. Zato nas povezujejo že skoraj družinske vezi. Med seboj se vedno vzpodbujamo, imamo odprte odnose, gradimo na odkritosti ... tako se vsi dobro počutimo v službi. Vsi, ki sodelujemo pri projektu Zone, pa smo vanj zaljubljeni že od samega začetka – od tu izvira vsa potrebna motivacija.
 
Najboljša in najslabša poslovna odločitev ali najboljši ter najslabši nasvet, ki ste ga prejeli na svoji start-up poti?
O najboljši poslovni odločitvi zaenkrat še ne morem govoriti. Slabih poslovnih odločitev ni – so samo izkušnje, nekatere bolj boleče kot druge. V krogih, kjer se gibam, bi težko govoril o slabih nasvetih ... Lahko pa vsekakor izpostavim najboljši nasvet, ki sem ga prejel – delovanje po principu »sharing is caring«.
 
Vaša formula oz. recept za uspeh?
Karkoli delate, delajte s strastjo. Naj vam bo vaša ideja oz. produkt seksi. Zaljubite se vanj. Ker največ truda vedno vložimo v ljubezen. 
 
 
   Podporno okolje

Član: Ljubljanski univerzitetni inkubator
Več...
 

Avtor vsebine: Stanislava Vabšek,
komuniciranje in pr Start:up Slovenija
 
> Nazaj na vse
Startup podjetje
Consensio
Vključenost v programe
Start:up Geek House pospeševalnik, pomlad 2015
Drugi podatki
Facebook
LinkedIn