SmartPA

 /5.1.2015, Avtor: Stanislava Vabšek
 
Podjetje SmartPA oz. produkt Datafy.it je svojo pot začel kot "big data" iskalnik poslovnih kontaktov, ki je namesto dolgotrajnega ročnega iskanja poslovnih kontaktov prek spletnih iskalnikov omogočal avtomatizirano in hitro iskanje kontaktov ključnih kadrov, razvrščenih po nazivu, podjetju, panogi in državi. Pozitivni odzivi s trga, nove partnerske povezave in nova investicija so podjetju omogočili pivot v vodilnega ponudnika digitalnih poslovnih informacij v regiji in širše oz. ”one stop shop”, kjer stranke lahko pridobijo podatke o podjetjih iz 200 držav po svetu, podatke o ljudeh v teh podjetjih in podatke o njihovih bonitetnih ocenah.
 

Problem 

Prodajnik v podjetju mora vsak dan poslati vsaj 30 e-mail sporočil, poklicati vsaj 20 oseb po telefonu in se dogovoriti za vsaj pet sestankov, če želi biti uspešen oz. doseči zastavljene prodajne cilje. V resnici pa se prodajniki večino časa ukvarjajo s pripravo podatkov o podjetjih, identificiranjem, kdo so prave osebe za pogovor, ter iskanjem njihovih kontaktnih podatkov. Ključna težava se skriva v dejstvu, da prodajniki uporabljajo neučinkovita B2B prodajna orodja, kot so LinkedIn, Google AdWords, e-mail marketing ali hladni klici, ki imajo zelo slabe konverzije in visoke stroške pridobivanja novih strank. 


 

Rešitev

Paket storitev podjetja Datafy.it prodajnikom bistveno olajša iskanje novih strank, saj nudi nabor produktov s katerimi lahko prodajnik hitro pridobi kakovostne podatke o podjetjih in tamkajšnjih zaposlenih in tako za dvajsetkrat poveča konverzije ter celo do stokrat zmanjša stroške svojih prodajnih aktivnostih:
  1. Iskalnik poslovnih kontaktov je namenjen manjšim in srednje velikim podjetje z majhno prodajno ekipo. Iskalnik omogoča hitro in učinkovito iskanje podatkov o podjetjih in osebah v podjetjih po poziciji, industriji ter državi v praktično vseh državah po svetu. Poslovni model iskalnika je SaaS poslovni model z letno naročnino v višini od 400 pa vse do 2.000 EUR / leto. 
  2. Baze po naročilu so produkt, namenjen velikim podjetjem, kjer prodajniki ne želijo zapravljati časa s pripravo podatkov. Prodaja v večjih podjetjih naroči storitev po telefonu ali e-mailu in v roku 3-5 delovnih dneh prejmejo bazo v email nabiralnik. Cenovni model se prične pri 400 EUR, pa vse do nekaj 1.000 EUR za bazo. 
  3. Datafy.it Firehose API je njihov najnovejši produkt, namenjen prodajnim in ”marketing automation” agencijam ter CRM proizvajalcem, ki se lahko naročijo na večje količine podatkov. Cena za podatek znaša od 0,045 EUR naprej. 
 
Ponudbo svojih storitev zaokrožujejo s tako imenovanim ‘prospecting-om’, kjer za naročnika pripravijo baze poslovnih kontaktov, izvedejo e-mail marketing aktivnosti in nudijo storitve klicnega centra v več kot 10 tujih jezikih.

  

Konkurenčna prednost

Podjetja opisane probleme običajno rešujejo tako, da najamejo študente, ki najprej podatke iščejo na LinkedIn-u ali podobnih profesionalnih družbenih omrežjih, kjer identificirajo zanimiva podjetja in ključne osebe v teh podjetjih. Ker ti podatki ne zajemajo podatkov, kot so e-mail naslov ali telefonska številka podjetja oz. odločevalca v podjetju, jih morajo študenti dodatno poiskati na spletu. Vse pridobljene podatke nato ročno vnašajo, običajno v excel tabele, kar je počasno in mukotrpno delo. 
 
Iskalnik Datafy.it zagotavlja avtomatiziran, hiter, poceni in učinkovit dostop do vseh pomemembnih digitalnih poslovnih kontaktov, ki jih podjetja lahko takoj uporabijo v svojih prodajnih in marketinških procesih, pri katerih dosežejo lahko tudi do dvajsetkrat večjo uspešnost.
 
Ključna težava konkurence – gre za profesionalna omrežja kot so LinkedIn, Xing ali Viadeo, je v tem, da mora  prodajnik do vseh podatkov priti ročno. Ta orodja namreč zagovarjajo t.i. ”social selling” pristop pri prodaji, ki pa je dolgotrajen in drag. Tudi spletni oglaševalski kanali, kot so Google AdWords, LinkedIn Ads ipd., so pasivna orodja, saj prodajnik dobesedno čaka, da nekdo klikne na oglas podjetja, kar je spet zamudno in zelo drago. Poleg tega lahko prodajnik nagovarja svojo ciljno publiko samo prek ključnih besed, ki označujejo njegove tržne segmente, prodajni nagovori pa morajo biti danes B2H – Business to Human, in morajo kot taki nujno zajemati individualizirane poslovne podatke.  

 

Kontaktni podatki   

SmartPA d.o.o., Tehnološki park 19, 1000 Ljubljana
CEO: Igor Panjan, igor.panjan@smartpa.si 
www.datafy.it

Članstvo v SIO: Tehnološki park Ljubljana


 
 
   Podporno okolje

Član: Tehnološki park Ljubljana
Tehnološki park Ljubljana pod svojim okriljem povezuje več kot 290 podjetij. Število članov nenehno narašča, saj vse več podjetij prepoznava prednosti in koristi, ki jih članstvo v takšnem mednarodno usmerjenem podjetniškem in podpornem okolju prinaša. Več...
 

Avtor vsebine: Stanislava Vabšek,
komuniciranje in pr Start:up Slovenija
 
> Nazaj na vse
Ekipa
Igor Panjan, CEO
Uroš Trebec, CTO
Tilen Kusterle, lead developer
Primož Kerin, programer
Žan Anderle, UX & UI oblikovalec
Ines Ogorevc, direktorica prodaje
Investitorji
Gregor Pipan
SPS SK50 - generacija jesen 2014
SPS SK200 - generacija pomlad 2017
Niko Slavnič (sindicirana angelska čezmejna naložba)
Drugi podatki
Facebook
Twitter
LinkedIn